2886
Sök

Honda Prelude 92-96 Skinnstolar SÖÖÖÖKES!!!!

15 Inlägg
11 mars 2010
Trådstartare
Hejsan, jag är i akut behov av 2st orginal honda prelude vtec skinnstolar "Fint skick"
Vet ni om några, skriv isf direkt.
Köpes direkt vid fint skick o rätt pris.!!

MVH:Robin "R-prelude"

Team Kränghäng
657 Inlägg
12 mars 2010
Om du skrivet ett Ö till i rubriken tror jag folk kollar mer.!

Sen har jag för mig att du inte får söka delar i denna kategorin utan lägga den typ efterlyst lr nåt.!

MVH

Team Frosth
Car Custom & Tuning | carcustomtuning.se

Gammal och grinig
362 Inlägg
12 mars 2010
Du får inte söka delar i efterlyst delen heller, det är inget annonsforum, du får lägga upp en köpestråd i köp o sälj, om det finns nån sån del
Senast redigerat av Mattman (12 mars 2010)

1 174 Inlägg
12 mars 2010
kanske kan finnas på bildelsdatabasen ?

15 Inlägg
12 mars 2010
Trådstartare
frosth__ skrev:

Sen har jag för mig att du inte får söka delar i denna kategorin utan lägga den typ efterlyst lr nåt.!

MVH

Jo ja vet.. men är rätt mycket kris just nu och måste hinna ha sådana stolar inom ett par dagar..

//Robin

15 Inlägg
12 mars 2010
Trådstartare
Akka skrev:
kanske kan finnas på bildelsdatabasen ?

Ska kolla upp det direkt.. tack för tipset tongue

15 Inlägg
12 mars 2010
Trådstartare
Bullet--- skrev:
kolla hondaklubben eller ebay, borde finnas något.

Bra tips, ska kolla upp honda klubben smile ebay kommer ta lite för lång tid att få hem stolarna..

MVH//Robin

15 Inlägg
12 mars 2010
Trådstartare
Mattman skrev:
Du får inte söka delar i efterlyst delen heller, det är inget annonsforum, du får lägga upp en köpestråd i köp o sälj, om det finns nån sån del

Ne ja vet, bara att jag är sjukt stressad just nu och måste försöka göra allt för att hinna få dessa slags stolar inom några dagar..

15 Inlägg
12 mars 2010
Trådstartare
frosth__ skrev:

MVH

Fan oxå. får testa ett Ö till nästa gång big_smile
Ne sry för detta, men då jag är i sjuk stress just nu så måste jag testa allt för att få tag i sådana stolar inom några dagar

I <3 my Honda
483 Inlägg
12 mars 2010
Jag såg annons på ett par prelude stolar för ett par dagar sen men kommer inte ihåg var tongue

Sök