3436
Sök

Reservdelar till SsangYong Musso??

Building the Reeper.....
37 Inlägg
12 mars 2010
Trådstartare
Hej hej.....

Eftersom jag inte bor i Sverige behöver jag lite hjälp.....Jag undrar vilka företag säljer nya reservdelar till SsangYong Musso?

Vore väldigt tacksam för hjälp...

mvh
Sigge

Ticker is a way of life.....:D

1 207 Inlägg
12 mars 2010
Duger det med beggat?

http://www.laga.se/steg2o3.aspx?bilkod= … p;bilnr=95
http://www.bildelsbasen.se/?link=search … 194&vc[0]=194103100&vcx1=5501&vcx2=2800

Edit: annars finns det mekonomen.
Senast redigerat av maco (12 mars 2010)

Building the Reeper.....
37 Inlägg
12 mars 2010
Trådstartare
Hej..tack för snabbt svar...tyvärr duger det inte med begagnat, har redan kollat með Bildelsbasen och precis nu laga.se den del jag söker finns inte.

Det jag helst är ute efter är ett företag som säljer nya delar till Musso, men jag känner inte till vilka företag det är som gör det :-/

Tacksam för alla svar :-)

mvh
Sigge

1 867 Inlägg
12 mars 2010
"Vanliga" reservdelar som bromsbelägg och grejer fixar mekonomen. Var i sverige bor du? Ssanyoung-ÅF växer inte på träd direkt, men dom finns.

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.

Building the Reeper.....
37 Inlägg
12 mars 2010
Trådstartare
Hejsan...jag bor på Island...har letat igenom allt hos Mekonomen och dom säljer inte det jag behöver....Jag behöver kopplings lamell...Vi har en återförsäljare här hemma men dom har inte delen hemma och den blir så förbannat dyr om dom beställer hem den....jag vet att priset på den inte är lika högt i Sverige och har en kompis i Sverige som köper den åt mig och skickar hit den så fort jag bara hittat den.

Så om någon kan hjälpa mig hitta ÅF så vore det verkligen uppskattat. Då kan jag ringa dom på måndag morron och om den finns så kan jag ha den här på Island i slutet på nästa vecka om inte tidigare :-)

mvh
Sigge

2 072 Inlägg
12 mars 2010
kolla med Mercedes de har merca motor o låda.. om jag ej minns fel..

Sandzoo i da house

2 072 Inlägg
12 mars 2010
Ticker skrev:
Hejsan...jag bor på Island...har letat igenom allt hos Mekonomen och dom säljer inte det jag behöver....Jag behöver kopplings lamell...Vi har en återförsäljare här hemma men dom har inte delen hemma och den blir så förbannat dyr om dom beställer hem den....jag vet att priset på den inte är lika högt i Sverige och har en kompis i Sverige som köper den åt mig och skickar hit den så fort jag bara hittat den.

Så om någon kan hjälpa mig hitta ÅF så vore det verkligen uppskattat. Då kan jag ringa dom på måndag morron och om den finns så kan jag ha den här på Island i slutet på nästa vecka om inte tidigare :-)

mvh
Sigge

beror vilken bil model du har.. hittar för en med 2,9d http://www.autokatalogen.se/afw/karlskr … Id=n286312
Senast redigerat av sandzoo (12 mars 2010)

Sandzoo i da house

245 Inlägg
12 mars 2010
www.ssangyong.se klicka på sök återförsäljare uppe i högra hörnet.

Building the Reeper.....
37 Inlägg
12 mars 2010
Trådstartare
Tack för snabba svar :-)

Musso har Mercedes motor men Borg & Warner växellådor.....

Sök