Tjena hej ! För lite drygt en månad sen drog jag o en kompis om mitt billjud, då föregående ägare hade dragit lågnivå o strömkabel kors och tvärs över varandra så det tjöt ur mina 6:9or. Men nu har det kommit tillbaka, vad kan det vara? har svårt att tro att dom har lagt tillbaka sig eller vad man ska säga
Kolla upp det, ett tips! Den ska helst sitta i en balk eller annan rejäl plåtbit och innan du sätter dit jorden så ska du slipa plåtrent. Ett ställe som för det mesta funkar bra är fästet till bältet.
Kolla upp det, ett tips! Den ska helst sitta i en balk eller annan rejäl plåtbit och innan du sätter dit jorden så ska du slipa plåtrent. Ett ställe som för det mesta funkar bra är fästet till bältet.
och kläm kontakterna med riktig tång o inte nån polygrip så dom lossar bara man kollar på dom
okej, tack för tipsen ! ska ta hjälp av polarn som hjälpte mig att dra om det första gången blir dyrt det här, eftersom han har hjälpt mig 2 ggr så måste jag polera o lackförsegla han Golf 2:a nu ..haha..men kan dålig jord orsaka generatorvin ?
och kläm kontakterna med riktig tång o inte nån polygrip så dom lossar bara man kollar på dom
Eller om man har tillgång till en gasbrännare och lod så kan man löda fast kontakterna, funkar också bra.