3135
Sök

Efterlysning av grill för s60R hölje.

86 Inlägg
16 mars 2010
Trådstartare
Jag har införskaffat mig ett R hölje till min s60 men jag saknar en grill... Eftersom grillen är extremt svindyr på volvo så tänkte jag om man skulle kunna få tag på en begagnad eller nån sorts "Styling grill"? Har letat efter just en "styling grill" men utan resultat... nån som vet nåt?

977 Inlägg
16 mars 2010
Det beror va man anser vara extremt dyrt. Köpte min på Blocket. Helt ny för 1500 kr. Har för mig att jag läst i nån tråd att grillen kostar ca 1800 kr ny hos Volvo. De stylinggrillar jag tittat på som passar R-fronten har legat på 2000 kr och uppåt.

SAM har en snygg stylinggrill som jag funderar på att köpa istället. 

http://www.samsteffansson.se/
Senast redigerat av -ekgbg- (16 mars 2010)

86 Inlägg
17 mars 2010
Trådstartare
okej, nej kanske inte extremt dyrt, men ändå mycket pengar för en plastbit smile men, sen hade jag helst velat ha en grill som är svart med kromkant... Grillarna på Sam verkar ju inte vara till R o då blir det svårt att få ihop det wink

977 Inlägg
17 mars 2010
Nä det e sant. Evolve/Elevate har ett svart nät att montera i R-grill men då måste man ju först ha en R-grill. Nätet finns i silver eller svart. Ska åka förbi SAM nån dag för de har ju inte bilder på alla sina produkter. Men det står på deras hemsida att de har en grill för R-front.

86 Inlägg
19 mars 2010
Trådstartare
okej, jag kollade på volvo idag, fick lite rabatt o så, 1400 ville dom ha så inte så dyrt... men eftersom min bil är svart med kromade handtag o så så hade jag velat ha en svart grill med kromad kant o det finns ju inte tongue

Sök