Om tjejerna följer med fast de saknar intresse är min gissning att du inte kan få dem att lämna sin pojkväns sida iallafall...många av damerna verkar rätt osäkra så dom vill nog helst gå med killen.
Ganska pessimistiskt, men nog ganska realistiskt...
Tur för en själv att båda är lika intresserade, så man kan gå från öppning till stängning ^^
Som topic lyder, vad vill ni se/göra? Förmodligen är de flesta här bilintresserade men ni kanske har någon bra ide´ändå.
Du ska nog INTE hänga bland event-tjejerna iaf, ta kort och fråga efter autografer..... Fast det beror väl på hennes läggning visserligen...?
Det brukar ju finnas lite roliga maskiner att testa på (välta bilen) osv, kanske kan sådan vara lite roligt? Gör en aktivitet en gång i timmen så hon inte blir uttråkad
Själv lämnade jag en tjej i baren under tiden och hämtade upp henne där senare när jag var klar. Beror väl på lite hur hon är, som du inte beskriver.
vafan något kan man väl hitta på? Fan förstå vilken dröm det vorre om man blev medtvingad av sin tjej till IKEA, å att inne på IKEA så hade dom en sportbart med IKEA priset på öl?
så det kanske borde fixas någon till flickorna kanske manikyr hörna?
vafan något kan man väl hitta på? Fan förstå vilken dröm det vorre om man blev medtvingad av sin tjej till IKEA, å att inne på IKEA så hade dom en sportbart med IKEA priset på öl?
(btw nu har jag rekordet i smileys)
Jo, å så följer det med en bruksanvisning till ölet som inte stämmer med vad du fick. Sen saknas det delar oxå
(btw nu har jag rekordet i smileys)
Jo, å så följer det med en bruksanvisning till ölet som inte stämmer med vad du fick. Sen saknas det delar oxå
Handlar väl lite om att ge och ta. Jag HATAR att gå på stan. Men nog kan jag göra det nångång bara för att vara snäll med tjejen. Men då förväntar jag ju mig också att hon gör nå sånt.