Street B Corsa preppad med Ground Zero i samarbete med AI-Group och LW-Audio (Startar på sida 57)
Projektet fortsätter och det ska satsas ännu högre i Street B detta år. 159 dB är målet för detta år och tanken är att slåss om pallplats på EM. Det kommer att sitta 2st 10kw slutsteg och en riktigt fet 15" bas ifrån Ground... Visa mer
Ja men det är ju bara roligt när det är jämna resultat.
Helt sant! Dock då man får lite ryck i tuktnings-nerven för det där sista lilla extra.. Och det vet man aldrig hur det slutar ;P
Det ska tuktas på tävling! Man kan ju inte vara feg. Helst ska man spela lite extra också men när jag gjorde det i Rättvik så knäckte jag spolarna på båda Hertzbasarna ja hade. Men sporten fungerar ju så.
Det ska tuktas på tävling! Man kan ju inte vara feg. Helst ska man spela lite extra också men när jag gjorde det i Rättvik så knäckte jag spolarna på båda Hertzbasarna ja hade. Men sporten fungerar ju så.
Hahah det lät ju inge vidare Jo det är sant! Men har alltid turen med mig att något skall gå sönder, och med min skolbudget så är det ingen höjdare
Hahah det lät ju inge vidare Jo det är sant! Men har alltid turen med mig att något skall gå sönder, och med min skolbudget så är det ingen höjdare
Hehe okej. Hade haft jobb i en månad när detta skedde jag.
Idag har jag rensat bagaget från inredning och ljud. Imorn blir det att minska ner lådvolymen lite och sen ska den få lite tyg. Sen blir det att fundera på alla covers. Kommer bild på rensningen inatt.
Idag har man börjat lite med att klä lådan och fundera lite hur bagaget ska se ut. Kom fram till att det får utvecklas eftersom man håller på. Blir för mycket för huvudet annars.
Aja någon förmiddagsbild kan ni få.
Vad ska man hitta på då?
Lådan klädd och porten målad svart.
Kommer väl en update ikväll också ska jag tro. Får besök snart och då blir det att försöka få in en låda modell STOR i hans bil vilket kan bli en utmaning.