Street B Corsa preppad med Ground Zero i samarbete med AI-Group och LW-Audio (Startar på sida 57)
Projektet fortsätter och det ska satsas ännu högre i Street B detta år. 159 dB är målet för detta år och tanken är att slåss om pallplats på EM. Det kommer att sitta 2st 10kw slutsteg och en riktigt fet 15" bas ifrån Ground... Visa mer
Härligt jag får nog ligga i för att ha en chans iår
Jag tror det kommer vara ett jäkla krigande mellan oss och ett par till i år! Och jag ser verkligen fram emot det och det hjälper ju samtliga av oss att vilja bygga för att hitta mer! Bra för sporten att det blir mycket krig!
Härligt jag får nog ligga i för att ha en chans iår
Jag tror det kommer vara ett jäkla krigande mellan oss och ett par till i år! Och jag ser verkligen fram emot det och det hjälper ju samtliga av oss att vilja bygga för att hitta mer! Bra för sporten att det blir mycket krig!
Precis kommer bli riktigt roligt att få vara med och kriga. Ska bli kul att se i Gävle hur många som är med och hur man står sig gentemot alla andra
Att 3 kants list gör så mycket ! Ditt bygge är klart roligast på garaget! Att visa att man kan lira högt med billiga grejer i lite effect ! Är inte bara att snickra ihop en låda ^^
Att 3 kants list gör så mycket ! Ditt bygge är klart roligast på garaget! Att visa att man kan lira högt med billiga grejer i lite effect ! Är inte bara att snickra ihop en låda ^^
Frågan är om det var det som gjorde det eller om det var att det blev en stummare låda med lite mer gods! Kul att du gillar mitt projekt!
Basarna och steget är ju 21k så jättebilligt är det väl inte direkt men effekten är väl inte så stor!