Bilen köptes in som helt gubb orginal och har genomgått en förvandling för o få en clean bruksbil :) Den förfinas ständigt med små detaljer så kommer nog alltid hålla på med något på den :)
Hur har du satt fast din skylt då? dubbelhäftande tejp? Tänkte sätta min nere i nätet kanske?
Använder en "gucka" från 3M som glasmästarna har till rutan på äldre Volvomodeller. Behövs några korta tunna strängar så sitter den bra men ändå så den går att ta av utan att skada varken bil , lack eller skylt.
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Tack vare att jag bor på gotland så fick jag betala 800kr extra i frakt men från början skulle det kosta 402 euro för kittet och 99 euro för frakten så ca 5000kr.
Det är nog inte helt lätt att ordna? Några ideèr om hur så får du gärna dela med dig
Det finns en hel del olika vinyler. Åk in på en reklamfirma som sysslar med dekaler och kolla igenom deras lager. Blir nog inte som original men lite närmare. Annars är ett alt. att byta bilens lister till pianosvarta och då blir det enklare. Sånna lister sitter i pappas 330 , köptes från Schmiedmann
http://www1.garaget.org/archive/68/6770 … 622904.jpg Om han istället skaffar den list som sitter över stereon/cd-växlaren(?) orginal och sågar till det så att den passar "över" stereon? Vad tror folket om det?
Klart att vi blir fler bmw åkare till elmia:) De finns en tråd har på garaget om att vi ska samlas lite alla bmw åkare efter mässan för dom som är intresserade.
Kul projekt tråd föresten, fortsätt som du gör så kommer detta bli kalas bra:)
BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu