Holst skrev:
dbjanoz skrev:
ExtraKim skrev:
Det innebär att en Jackhammer kostar exakt 55 640:- mer än vad mina 4st 15"are och 4st monoblock kostade och de presterade 154.2dB. Känns som att de där sista två dB:na var dyra med tanke på att stegen inte är inräknade
Vikten på dina batterier, kablar, låda, slusteg, basar osv. Väger nog mindre än vad MTX Jackhammer gör.
Den är rolig att titta på men det är väldigt sällan man ser någon spela med den. Hade varit kul se någon bygga med denna tungviktare. Någon dB bas är det inte men väl en kul överdriven pjäs.
Hoppas att du var ironisk gällande vikten på Kims bygge nu... Väger ett antal 100kg mer än en jackhammer....
Vad jag menar är att bara basen Jackhammer väger en hel del vilket gör att man får in en hel del prylar innan man är uppe i vikten motsvarande en Jackhammer.
Så visst allt tillsammans väger ju mer än en Jackhammer men ni hajar nog vad jag menar.
Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?