4452
Sök

Audi a4 1,8t mindre projekt! Såld!

409 Inlägg
21 augusti 2010
Trådstartare
psyco skrev:
Slår ned på besiktningen smile har inte fått hem dom en men när jag har dom så kan jag skicka ett pm till dig med info, hoppas på att hålla priserna under 3000 men beror på tullen. lästagbar skärm (7") mm pek skärm.

Btw fick hem mitt Ic paket idag big_smile kolla garaget.TDRacing.se

Aha jo, blir att byta båda på höger sida, samt nån  'U' liknade grej som var dålig också, går väl på runt 5k att byta det när jag inte är så händig att göra det själv ;S.. Låter bra, släng iväg ett pm senare smile

409 Inlägg
21 augusti 2010
Trådstartare
bohman08 skrev:
Stridsanka skrev:
bohman08 skrev:
åfan. klonkar det eller är den svajig? vad för grej för 5000? yikes

vet faktiskt inte vad för lampor. helst skulle jag vilja hitta ett par beg facelift. känns onödigt att dega 1000kr på ett par vanliga om man säger så. smile

Dom sa att dom brukade byta alla stabiliseringsstag samtidigt fram, så sen var den en till grej på höger sida fram som skulle bytas -.-. tur man har varit i norge och jobbat wink. Jo kanske, på skroten kostar dom typ 500kr st så det kvittar smile ska vara om du hittar av någon privat person då smile

aa precis. jag tänkte att jag har ju ändå ingen brådska med lysena så jag kan ju vänta och se om nåt dyker upp smile
stabstagen lät ju sådär.. aldrig roligt att byta saker som ändå inte syns xD

Precis, men dina var väl tonade va? smile det är ju snyggt.. Nej det är inge roligt, spec inte om det är dyrt >.<

145 Inlägg
21 augusti 2010
Stridsanka skrev:
bohman08 skrev:
Stridsanka skrev:

Dom sa att dom brukade byta alla stabiliseringsstag samtidigt fram, så sen var den en till grej på höger sida fram som skulle bytas -.-. tur man har varit i norge och jobbat wink. Jo kanske, på skroten kostar dom typ 500kr st så det kvittar smile ska vara om du hittar av någon privat person då smile

aa precis. jag tänkte att jag har ju ändå ingen brådska med lysena så jag kan ju vänta och se om nåt dyker upp smile

Precis, men dina var väl tonade va? smile det är ju snyggt.. Nej det är inge roligt, spec inte om det är dyrt >.<

aa det är dom, men jag vill hellre ha facelift och tona dom xD smile

409 Inlägg
21 augusti 2010
Trådstartare
bohman08 skrev:
Stridsanka skrev:
bohman08 skrev:

aa det är dom, men jag vill hellre ha facelift och tona dom xD smile

Haha okej smile är bara att handla då wink

Vestfold chiptuning Stockholm
2 405 Inlägg
22 augusti 2010
Innan ni börjar snacka dom pricerna så kan jag ju påminna om att de finns framvagns kit att köpa för 2500-3000 kr som innehåller alla bärarmar och stabeliseringsstag fram båda sidor (stabbstaget är den U formade delen ni talar om)

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

409 Inlägg
22 augusti 2010
Trådstartare
psyco skrev:
Innan ni börjar snacka dom pricerna så kan jag ju påminna om att de finns framvagns kit att köpa för 2500-3000 kr som innehåller alla bärarmar och stabeliseringsstag fram båda sidor (stabbstaget är den U formade delen ni talar om)

Jaså, vart kan man köpa det åt då? men då ska man ju veta någon som kan och har lust att byta det åt en också hmm. Det är väl stabbstaget och dom 2st övre länkarmarna? som sitter längst uppe vid dämparen som ska bytas.

2 405 Inlägg
23 augusti 2010
De där klarar du själv sen e de bara hjulinstälning du får lämna, Skulle sätta på mina 18"are igår och har knäckt min spindel så jag har bestllt de och samtliga bärarmar (fatades en cm för att få på den).

http://www.blocket.se/orebro/Forstarkta … 11&w=3 här hittade jag för strax över 1800

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

409 Inlägg
23 augusti 2010
Trådstartare
psyco skrev:
De där klarar du själv sen e de bara hjulinstälning du får lämna, Skulle sätta på mina 18"are igår och har knäckt min spindel så jag har bestllt de och samtliga bärarmar (fatades en cm för att få på den).

http://www.blocket.se/orebro/Forstarkta … 11&w=3 här hittade jag för strax över 1800

jag har aningen aning hur man gör ;p. Ajdå fan vad drygt ;s

2 405 Inlägg
23 augusti 2010
bra de bara köpa billigt billigt smile du är inte intresserad av ett extracktorgrenrör? smile

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

190 Inlägg
23 augusti 2010
Stridsanka skrev:
AntrE skrev:
Säger samma som mr_hasse.. fast på pixmania är den billigare smile

http://www.pixmania.se/se/se/4912659/ar … 6047u.html

Härligt, var inte alls farligt pris på den smile så ni tycker att den är värd sitt pris?. Jag är inte så bra på vad en stereo ska ha för att den ska vara bra smile men är ute efter usb så man slipper bränna en massa förbannade skivor, man är ju snart som en rullande skivaffär smile

Jag har den huvudenheten och jag kan säga dig... Du blir inte besviken!

"Svajande tomgång, avgasknallar och en ny luftmassemätare per år på en originalare, de e najs!" /Marcus "Mäki" Källström

409 Inlägg
24 augusti 2010
Trådstartare
psyco skrev:
bra de bara köpa billigt billigt smile du är inte intresserad av ett extracktorgrenrör? smile

Pappa hade redan beställt tid på berners osv >.<.. Njae tror inte de=)

409 Inlägg
24 augusti 2010
Trådstartare
Tha_Zack skrev:
Stridsanka skrev:
AntrE skrev:
Säger samma som mr_hasse.. fast på pixmania är den billigare smile

http://www.pixmania.se/se/se/4912659/ar … 6047u.html

Härligt, var inte alls farligt pris på den smile så ni tycker att den är värd sitt pris?. Jag är inte så bra på vad en stereo ska ha för att den ska vara bra smile men är ute efter usb så man slipper bränna en massa förbannade skivor, man är ju snart som en rullande skivaffär smile

Jag har den huvudenheten och jag kan säga dig... Du blir inte besviken!

Härligt att höra att man gjort ett bra köp då hehe smile

409 Inlägg
24 augusti 2010
Trådstartare
Precis hämtat ut stereon och att den inte skulle passa kunde man ju räkna ut med arsl't så får väl börja koppla om nån dag när man har tid och ork -.-

190 Inlägg
24 augusti 2010
Stridsanka skrev:
Precis hämtat ut stereon och att den inte skulle passa kunde man ju räkna ut med arsl't så får väl börja koppla om nån dag när man har tid och ork -.-

Vad var det som inte passade då? min passade perfekt?

"Svajande tomgång, avgasknallar och en ny luftmassemätare per år på en originalare, de e najs!" /Marcus "Mäki" Källström

2 405 Inlägg
25 augusti 2010
Gissa på iso kablarna tongue finns i så fall att köpa till wink

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

409 Inlägg
26 augusti 2010
Trådstartare
psyco skrev:
Gissa på iso kablarna tongue finns i så fall att köpa till wink

Ja det är nog iso kabeln/kablarna? den som satt från förra stereon passade ju inte ;(, lär klippa kablarna från den gamla och koppla in den nya istället :p

409 Inlägg
26 augusti 2010
Trådstartare
Tha_Zack skrev:
Stridsanka skrev:

Vad var det som inte passade då? min passade perfekt?

Är nog iso kablarna smile

2 405 Inlägg
27 augusti 2010
kolla mds annars dom har iso kabel som går över direkt till org iso , den kabeln skall sitta på din sterio.

Måste retas lite bara, mitt riger paket kom hem (de som kosta 2600 ink frakt) va en spricka på en cm i stötfångaren så skrev till han. Nu drog han bort frakten så betalade bara 1900kr big_smile

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

409 Inlägg
27 augusti 2010
Trådstartare
psyco skrev:
kolla mds annars dom har iso kabel som går över direkt till org iso , den kabeln skall sitta på din sterio.

Måste retas lite bara, mitt riger paket kom hem (de som kosta 2600 ink frakt) va en spricka på en cm i stötfångaren så skrev till han. Nu drog han bort frakten så betalade bara 1900kr big_smile

Har dom? men jag behöver väl inte org iso? vet inte hur han har kopplat detta som ;o, men det löser sig nog på nått sätt smile
Hahah härligt, hoppas man får se nå bilder snart då smile tråkigt med sprickan men skönt att han drog av frakten smile

2 405 Inlägg
28 augusti 2010
finns bilder i vårat team garage.
Iso kablarna är en koppling till en kontackt alla kan koppla upp sig från, ungefär som engelska. Ska du para ihop en spanjor med en tysk blir de att dom talar engelska då de flästa kan de. Iso har du en Ford org kontackt (två långa smala äckliga saker) så kopplar du upp denna till iso och då har du rätt. 90% av alla cd spelarna du köper till bilarna har en vanlig iso kabel med i kartong.

Här har du ett exempel där de små kontackterna är en iso anslutning
https://www1.garaget.org/gallery/archive/46611/693858_1rq3nk.jpg

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

Sök