3473
Sök

Audi a4 1,8t mindre projekt! Såld!

137 Inlägg
14 september 2010
Stridsanka skrev:
fwd skrev:
Stridsanka skrev:

Jo kan förstå de, hade också varit väldigt less hmm tur att de finns lånebilar ;D. Tackar kul att du tycker det smile vet dock inte om jag ska lägga ut så mycket mer på min bil, sugen på att spara till en nyare smile men skulle vilja ha en rs4 grill!!! big_smile

Fixa en rs4 grill !! Galet vad snyggt det skulle bli, tycker du ska ha kvar denna tills du verkligen kan fläska på med en dyr bil cool. Bilen har ju gått så pass kort och verkar ju vara i grymt bra skick smile

Vill ha en ju big_smile men tror fan den kostar 1700:- känns lite dyrt för en grill ;o. Jo men vill ju samtidigt sälja den medans den gått så pass lite så man får ganska bra för den smile man kan ju byta upp sig lite sakta men säkert smile

ja iofs kan det ju vara ett smart drag också smile sälj då utan rs4 grillen, pengarna för den kommer du ju aldrig få igen wink Vad funderar du på för bil istället då smile ?

Vestfold chiptuning Stockholm
2 405 Inlägg
14 september 2010
FWD: kolla så dom står för kostnaden innan dom byter kablaget, annars så kan du göra ett återköp men du kommer lik förbaskat stå med över 20 000 i rep avgifter

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

409 Inlägg
14 september 2010
Trådstartare
fwd skrev:
Stridsanka skrev:
fwd skrev:

Fixa en rs4 grill !! Galet vad snyggt det skulle bli, tycker du ska ha kvar denna tills du verkligen kan fläska på med en dyr bil cool. Bilen har ju gått så pass kort och verkar ju vara i grymt bra skick smile

Vill ha en ju big_smile men tror fan den kostar 1700:- känns lite dyrt för en grill ;o. Jo men vill ju samtidigt sälja den medans den gått så pass lite så man får ganska bra för den smile man kan ju byta upp sig lite sakta men säkert smile

ja iofs kan det ju vara ett smart drag också smile sälj då utan rs4 grillen, pengarna för den kommer du ju aldrig få igen wink Vad funderar du på för bil istället då smile ?

Får se hur det blir, hade varit kanon om nån hade en till salu ;D. Skulle inte sitta fel med en a4 b6 1,8t med 190hk motorn smile

4 Inlägg
15 september 2010
Tjena!

fint med en A4 tråd smile

Har själv en Audi A4 1.8T B5 årsmodell -95 som är under konstruktion, intercooler samt sportratt och sportstolar är på gång nu. Kommer läggas upp vid montering vart efter, har en hel del planer framöver som ska göras smile

Tråden kommer följas smile

Betygsätt gärna!

Mvh

409 Inlägg
15 september 2010
Trådstartare
giacobo81 skrev:
Tjena!

fint med en A4 tråd smile

Har själv en Audi A4 1.8T B5 årsmodell -95 som är under konstruktion, intercooler samt sportratt och sportstolar är på gång nu. Kommer läggas upp vid montering vart efter, har en hel del planer framöver som ska göras smile

Tråden kommer följas smile

Betygsätt gärna!

Mvh

Tjena tjena smile

Jaså det lät spännande, får ta och kolla upp den också smile

Alltid roligt med nytt folk som tittar in! big_smile

409 Inlägg
15 september 2010
Trådstartare
På måndag ska bilen in för att byta bromsslangar fram, jag vet att man kan göra det själv men jag har aldrig gjort det så det är nog inte så lätt att byta och lufta bromsarna tongue

4 Inlägg
15 september 2010
Har du väll gjort det en gång så är brukar det sitta rätt bra smile Gör det då och då på jobbet, skönt att äga en Audi när man jobbar på en auktoriserad Audi verkstad smile

Funderar på att beställa nya baklyktor, vad tycker ni om denna modell?

http://www.creatix.se/Shop/Index.php?sA … Id=RA02LLB

409 Inlägg
15 september 2010
Trådstartare
giacobo81 skrev:
Har du väll gjort det en gång så är brukar det sitta rätt bra smile Gör det då och då på jobbet, skönt att äga en Audi när man jobbar på en auktoriserad Audi verkstad smile

Funderar på att beställa nya baklyktor, vad tycker ni om denna modell?

http://www.creatix.se/Shop/Index.php?sA … Id=RA02LLB

Okej, hört att det kan jävlas med dom där bromsarna osv tongue. Jaså jobbar du på berners? smile

Själv så tycker inte jag såna diodbaklysen passar till dessa a4or, men smaken är ju som baken smile i såna fall om du verkligen vill ha diodbaklysen tycker jag dessa ser ganska bra ut, har inte sett någon som har dom heller smile http://www.styling4u.se//images/A4B5_13710.gif

Annars tycker jag du ska köra på 97an eller facelift baklysena smile

4 Inlägg
15 september 2010
hehe, nej jag jobbar inte på berners. Jag jobbar på Engströms Bil i Linköping.

Jo du har rätt i det du säger faktiskt, haft den känslan med. Tycker dom är snygga men känns tveksamt om dom verkligen smälter in bra med bilen. Dom är rätt dyra med..

Dom bakljusen du visa var helt klart intressanta, ska ta mig en funderare vad de blir att beställa smile

409 Inlägg
15 september 2010
Trådstartare
giacobo81 skrev:
hehe, nej jag jobbar inte på berners. Jag jobbar på Engströms Bil i Linköping.

Jo du har rätt i det du säger faktiskt, haft den känslan med. Tycker dom är snygga men känns tveksamt om dom verkligen smälter in bra med bilen. Dom är rätt dyra med..

Dom bakljusen du visa var helt klart intressanta, ska ta mig en funderare vad de blir att beställa smile

Aha okej smile var själv sugen på ett par styling baklysen fast dock inte diod smile. Ja det är inte lätt när man hittar massa olika ;D men 97ans eller facelift smälter nog in bäst tror jag smile

137 Inlägg
17 september 2010
psyco skrev:
FWD: kolla så dom står för kostnaden innan dom byter kablaget, annars så kan du göra ett återköp men du kommer lik förbaskat stå med över 20 000 i rep avgifter

Kommer inte behålla min bil, blir återköp!
Att byta kablage med arbete osv skulle gå på ~50-60 tusen kronor.

Dags att fundera på en ny bil då cool

409 Inlägg
17 september 2010
Trådstartare
fwd skrev:
psyco skrev:

Så ni har pratat med han att ni vill göra återköp? men hade dom inte redan börjat bytt allt eller? smile
Ja satan, då är det lika bra att köpa nytt smile

137 Inlägg
17 september 2010
Stridsanka skrev:
fwd skrev:
psyco skrev:

Så ni har pratat med han att ni vill göra återköp? men hade dom inte redan börjat bytt allt eller? smile

Han ringde mig och sa att antingen skulle jag få 18.000kr och behålla bilen i det skick den är i (el fel) eller få igen pengarna för den smile Så ingenting är bytt, men det blir återköp!

Frågan är ju bara vad fan man ska skaffa sig istället roll

409 Inlägg
17 september 2010
Trådstartare
fwd skrev:
Stridsanka skrev:
fwd skrev:

Han ringde mig och sa att antingen skulle jag få 18.000kr och behålla bilen i det skick den är i (el fel) eller få igen pengarna för den smile Så ingenting är bytt, men det blir återköp!

Okej, men om gör återköp får du väl tillbaka pengar?. Jadu det är inte lätt med att köpa ny bil;D

137 Inlägg
17 september 2010
Stridsanka skrev:
fwd skrev:
Stridsanka skrev:

Okej, men om gör återköp får du väl tillbaka pengar?. Jadu det är inte lätt med att köpa ny bil;D

Japp, får liiite mindre än jag gav för bilen eftersom jag kört ca 650 mil med den smile men jag är nöjd ändå!

409 Inlägg
17 september 2010
Trådstartare
fwd skrev:
Stridsanka skrev:
fwd skrev:

Japp, får liiite mindre än jag gav för bilen eftersom jag kört ca 650 mil med den smile men jag är nöjd ändå!

Okej det är bra ju smile

409 Inlägg
28 september 2010
Trådstartare
Ganska dött här nu, men tänkte i alla fall säga att bilen är ny besiktad nu smile dock var det typ förra veckan men ändå smile

89 Inlägg
29 september 2010
Stridsanka skrev:
Ganska dött här nu, men tänkte i alla fall säga att bilen är ny besiktad nu smile dock var det typ förra veckan men ändå smile

Grattis! smile

409 Inlägg
29 september 2010
Trådstartare
TobiasP skrev:
Stridsanka skrev:

Grattis! smile

Hehe tackar smile

2 405 Inlägg
10 oktober 2010
Bara för att du försöker sälja audin så ska jag vara paragraf ryttare och säga att man inte får andvända projekt tråden till att sälja bilen wink

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

Sök