hade en 740tic 88a med katt orginal men ersatte med 3tums utan katt och det va inga problem dom gångerna jag besiktiga bilen... bara du klarar värdena så ska det va lugnt
FWD drar bilen, RWD trycker på och Quattro bara sticker
hade en 740tic 88a med katt orginal men ersatte med 3tums utan katt och det va inga problem dom gångerna jag besiktiga bilen... bara du klarar värdena så ska det va lugnt
jo det funkar oftast men är dom noggranna så ska det sitta katt på jag har en -87:as 740 å i 2 år åkte jag å besikta utan katt , men fick nerslag på att katt saknas för 2 år sen men som sagt den behöver inte funka så det är bara att rensa den å slå i ett rör i lämplig dimension
lånar tråden lite:) har en 89ans volvo 760 som ja petat i d24tic från en 87ans 745. måste ja montera på en katalysator för att få 760in genom en regbesiktning?
lånar tråden lite:) har en 89ans volvo 760 som ja petat i d24tic från en 87ans 745. måste ja montera på en katalysator för att få 760in genom en regbesiktning?
har motorn katt orginal så ska den finnas där
FWD drar bilen, RWD trycker på och Quattro bara sticker