3448
Sök

Skulle ni godkänna ett lån ?

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
24 mars 2010
Trådstartare
Jag å tanten ska snart ner till banken om närmaste dagarna å jag undra.

Hon har haft längre vik hos samma chef och nu äntligen har hon fått fast sedan den 1 jan. å hon har jobbat där i 2.5år,
Jag därimot har jobbat inte lika mycket som henne å hade på min förra deklation 97k medans hon hade mkt mer.

Jag jobbar som timvik inom vården, men ska ta taxileg snart å få fast inom taxi till sommarn.

Ingen av oss har betalningsanmärkningar hos kronofogden eller Inkasso.

Hon har 20k innan skatt å jag har ut 8-12k varje månad.

Hade ni godkänt ett banklån på 200 000 då? big_smile

De ända vi betalar i våran lägenhet är - El,hyra,abonnemang,tvlincen!tongue

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

R-Berg
392 Inlägg
24 mars 2010
Jag fick godkänt på 200, hade inte ens papper på en anställning. Beror förstås lite på vilken bank det är och vad för typ av lån det är ni ska ha, då jag valde privatlån utan säkerhet, så var det inga som helst problem och detta var på Nordea. Hade iofs relativt bra summa på deklariationen från året innan så kan ju avgöra en del också säkert.
Senast redigerat av Hamberg (24 mars 2010)

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
24 mars 2010
Trådstartare
Hamberg skrev:
Jag fick godkänt på 200, hade inte ens papper på en anställning. Beror förstås lite på vilken bank det är och vad för typ av lån det är ni ska ha, då jag valde privatlån utan säkerhet, så var det inga som helst problem och detta var på Nordea. Hade iofs relativt bra summa på deklariationen från året innan så kan ju avgöra en del också säkert.

Aa, vi hade tänkt ta på SEB med privatlån utan säkerhet! smile.. Ska köpa bil å lite annat för framtiden. Så om man förklarar vad man har tänkt så borde de ju gå bra ?

1 210 Inlägg
24 mars 2010
Memme skrev:
Hamberg skrev: