Satt o kikade lite på näten när jag hittade denna nyheten på en hemsida för en lokaltidning här i kalmar, lite småroligt ändå! Dock hade jag nog blivit tokig om ngn hade kört över min bil på parkeringen
Haha vad i helvete Nog för att det hänt mycket konstiga saker med bilar på coopen, men detta va nått nytt
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Hur i helvetet gick det där till egentligen? Alltså hur kom 240'n upp på saaben, jag tycker att den bara borde tryckt sig rakt in i fronten. Men det kanske är någon sten eller liknande där under 240'n, trädet kan ju omöjligt ha agerat som en ramp iaf.
Det såg inte ut att vara några riktigt svåra skador på någon utav bilarna men undrar nog mer över vad som hände med mannen i 240in. Hamna han på sjukhus eller? Förmodligen en stroke..
Hur i helvetet gick det där till egentligen? Alltså hur kom 240'n upp på saaben, jag tycker att den bara borde tryckt sig rakt in i fronten. Men det kanske är någon sten eller liknande där under 240'n, trädet kan ju omöjligt ha agerat som en ramp iaf.
240:n har ett träd under sig så jag tror så här: 240:n åker fram med lite fart rakt i trädet, 240:n böjer ner trädet men trädet orkar ändå lyfta bilen och i och med att 240:n är bakhjulsdriven så fortsätter den då föraren gasar och lyckas köra upp på bilen med trädets hjälp
Underlig händelse måste jag säga
Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
240:in fick nog vårkänslor när den såg en snygg saab, sen blev det trekant med S60:in också
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!