men tog och monterade i basen och jätte långa portar bara för skojs skull hehe.. så man har lite musik att lyssna på när man åker till jobbet. kanske inte nämt det men det är ett rullande projekt..
nu har man fått hem nya basen och den är monterad lite snabbt igår men visade sig att lådan var för stor. så nu ska jag försöka ta reda på vilken storlek den behöver och göra om igen..
med samma låt som på filmen. med förar dörren öppen..
så det var allt för nu..
hahaha skumt, satt o lyssnade på drop it low och såg denna posten.... hahahahaha
kul projekt , db5000 gillas
ja lite kul projekt tycker jag att det är..är juh första gången jag försöker mig på något sånt här.. så märker efter lite mer labbande om jag kan hålla på med sånt här eller inte.. hehe..
har bara pillat en del med lådan och inte kommit någon vart känns det som.. vet iallfall att att lådan fortförande är för stor. ligger nu på 140 liter.. fick låna en låda av neo321 här på garaget på 100liter men den satt det bara en 6 tums port på och det blåste mäst bara tycker jag så jag får fortsätta pilla med min låda och se om jag kan få till det..
bygga bygga bygga..
lådan jag fick låna och provade..
aja en bild på bilen oxå.. skitig som satan precis som en bil ska vara..
gillar ditt bygge ska själv börja bygga efter jag är klar med motorn mf.l, kommer att följas Lycka till!
man tackar man tackar..
vad blir det för bygge då? något som går för långt som jag tycker mitt har gjort.. haha.. började med att köpa lite små saker på mds som jag tyckte att det kunde vara lite trevligt med musik i vardagsbilen.
gillar ditt bygge ska själv börja bygga efter jag är klar med motorn mf.l, kommer att följas Lycka till!
man tackar man tackar..
vad blir det för bygge då? något som går för långt som jag tycker mitt har gjort.. haha.. började med att köpa lite små saker på mds som jag tyckte att det kunde vara lite trevligt med musik i vardagsbilen.
haha jo men det blir nog snyggt med! jag vet faktiskt inte, det är ju trots allt ett långtids projekt så vet inte för tillfället hehe , ah okej härligt!
man tackar man tackar..
haha jo men det blir nog snyggt med! jag vet faktiskt inte, det är ju trots allt ett långtids projekt så vet inte för tillfället hehe , ah okej härligt!
ja idag tog man och rev ner allt igen. inte alls nöjd. . så det blir nog nå nya basar och den här gången blir det minst 2 basar. fick aldrig till 15 tummaren.. spelar enligt mig iallafall inte så pass bra som jag vill.. blir nog mds basar.. 2 st ds1214 eller 4 st fr12w men inte bestämt mig än.. något av det tror jag iallafall.. monterade i min dragster 12a så länge så att man slipper åka utan musik..
ner plockning.
ner plockat och fint..
och dragster basen i för att slippa ha det tråkigt i bilen..
Tja.. ja nu har man skaffat lite nya prylar.. men det kommer att hållas lite hämligt tills jag vet om det blir bra eller inte.. db 5000 steget kvar iallafall. ny låda på 150 liter kommer att byggas.. får se om det kanske kommer något om det till helgen..
Tja.. ja nu var det välla dags för en liten UPDATE igen då.
blev 2 stycken MDS DS1214
har fått i allt och hunnit varit iväg och prov mäta lite. ( termlab ) 149,7db med musik. så nu börjar det hända lite saker.. och då har jag bara byggt ihop lådan och spelat så får se vad man kan pilla med för roligt för att få lite mer.. näe kör lite bilder istället..
lådan färdig byggd
inslängd i bilen för provspelning..
provspelningen gick bra så vart allt inklätt lite snabbt.. inte skit snyggt men ser dugligt ut..