2944
Sök

ljud bygge i min golf 2a med DC audio | Hertz | DD med mera i sammarbete med ljudbutiken. ( börjar sida 67 )

byggs mäst för bassrace så db mässigt får vi se.. :)

451 874 Visningar
Uppdaterades senast 12 maj 2013
Gladen Audio
2 388 Inlägg
28 oktober 2010
eriksson84 skrev:
kanske kan fråga mig fram här kanske är någon som kollar..
bil att bygga i till nästa år.. är det någon som har nå tips? blir troligtvis vägg bygge..
men sedan bilar har jag inget emot bara det är 2 dörrars.. får gärna vara fina dörrar som är ganska lätt att trycka in 3x6.5" i oxå..

kom igen nu kom med tips.. jag letar och letar men hittar inget av direkt intresse.. sad och inga jätte dyra bilar nu bara.. big_smile

Röd Beetle till salu :-)

Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1

6 558 Inlägg
28 oktober 2010
Ett tips från mig e de att... ja ha en polare som har en kadett å han spelar skiiiiit-höööööögt han smile de kanske skulle vart nått va   big_smile  tror just den bilen e till salu hmm  tongue

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension

4 074 Inlägg
28 oktober 2010
Hyundai Atos....
*stora dörrar
*högt i tak
Går att få tag i billigt

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

dB Jägare!
732 Inlägg
29 oktober 2010
Volkswagen Passat 1.8 97-02! smile
Bra komfort, fina dörrar (plus mycket utrymme innuti i) och så är det väldigt bra akustik i passaterna!
Har 2st kompisar som har haft smärre ljudbyggen i dessa och det har spelat förvånansvärt bra!
Vet dock inte vart akustiken tar vägen vid väggbygge men! I övrigt stor bil med mycket plats för godis! smile

Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
29 oktober 2010
Obx skrev:
http://www.blocket.se/gavleborg/Chevrolet_Astro_30319763.htm?ca=5&w=1

http://www.blocket.se/gavleborg/Ford_Co … =5&w=1

Massa plats big_smile

välj hellre en passat 95-96, TDI 1,9 motorerna går så jävla bra, har kraft nog till allting smile, väldigt säkra bilar också smile, och underbart sklna att köra, vi gjorde ett mindre billjusbygge i den och vi fick upp till 147 db smile, det var ett bygge för 5500kr smile, Rekomenderas starkt, vi lär nog ha styling kvar till den, men jag vet inte om det har blivit sålt ännu

1 312 Inlägg
29 oktober 2010
Trådstartare
Frippe_L skrev:
eriksson84 skrev:
kanske kan fråga mig fram här kanske är någon som kollar..
bil att bygga i till nästa år.. är det någon som har nå tips? blir troligtvis vägg bygge..
men sedan bilar har jag inget emot bara det är 2 dörrars.. får gärna vara fina dörrar som är ganska lätt att trycka in 3x6.5" i oxå..

kom igen nu kom med tips.. jag letar och letar men hittar inget av direkt intresse.. sad och inga jätte dyra bilar nu bara.. big_smile

Röd Beetle till salu :-)

tack men nej tack ingen bil för mig det eller.. smile

Ljudbutiken.nu

1 312 Inlägg
29 oktober 2010
Trådstartare
Wiesel skrev:
Volkswagen Passat 1.8 97-02! smile
Bra komfort, fina dörrar (plus mycket utrymme innuti i) och så är det väldigt bra akustik i passaterna!
Har 2st kompisar som har haft smärre ljudbyggen i dessa och det har spelat förvånansvärt bra!
Vet dock inte vart akustiken tar vägen vid väggbygge men! I övrigt stor bil med mycket plats för godis! smile

dock aldeles för dyra tycker jag.. tongue

Ljudbutiken.nu

1 312 Inlägg
29 oktober 2010
Trådstartare
racer-putte skrev:
Ett tips från mig e de att... ja ha en polare som har en kadett å han spelar skiiiiit-höööööögt han smile de kanske skulle vart nått va   big_smile  tror just den bilen e till salu hmm  tongue

nu ska inte du vara sånn eller... tongue

Ljudbutiken.nu

1 312 Inlägg
29 oktober 2010
Trådstartare
BJonsson skrev:
Hyundai Atos....
*stora dörrar
*högt i tak
Går att få tag i billigt

men hallå kolla på märket inte fan kan man välla ha en sån eller.. tongue
och tror inte det finns någon fulare bil så igentligen kanske den skulle passa mig men nej.. tongue
haha..

Ljudbutiken.nu

1 312 Inlägg
29 oktober 2010
Trådstartare
TwinsBilOchPlat skrev:
Obx skrev:

Massa plats big_smile

välj hellre en passat 95-96, TDI 1,9 motorerna går så jävla bra, har kraft nog till allting smile, väldigt säkra bilar också smile, och underbart sklna att köra, vi gjorde ett mindre billjusbygge i den och vi fick upp till 147 db smile, det var ett bygge för 5500kr smile, Rekomenderas starkt, vi lär nog ha styling kvar till den, men jag vet inte om det har blivit sålt ännu

vad var det för vörsting gräjjor för dom små pengarna då?

Ljudbutiken.nu

1 312 Inlägg
8 november 2010
Trådstartare
ja nu kan man juh börja lite lätt här igen då.. inhandlat en bil av racer-putte nu.. hans gröna vento.
och ska se om det går att spela något i en sån.. smile

målet är juh min 150 db iallafall.. han hade juh ett fint låd bygge bak i hatthyllan i bilen jag ska prova mig fram lite med med lite mer efekt och se om man kanske kommer över 150 med det bygget.
men sen blir det troligtvis vägg bygge med dubbla 18 tummare i..
tiden och pengarna får avgöra vad som kommer att hända...
har åtminstone ett u-dimension db 5000 att leka med föhoppningsvis snart 2 stycken då ena är inne på lagning efter större missöde på sista tävlingen då det bränn rätt så reält.. får se om han kan fixa det eller om det bara är garage prydnad kvar av det.. smile
Senast redigerat av eriksson84 (8 november 2010)

Ljudbutiken.nu

dB Jägare!
732 Inlägg
9 november 2010
Låter trevlans! smile
Skall följas!

Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
9 november 2010
eriksson84 skrev:
TwinsBilOchPlat skrev:
Obx skrev:

Massa plats big_smile

hehe impact grejjor smile, dock utav dem äldre modellerna köptes beggat på blocket tongue men ändå lixom... fick upp i 244db med mds grejjor bara smile, och det är ju ganska bra faktiskt smile, kommer inte ihåg vad för impact grejjoer vi hade precis var 4-5 år sen den bilen såldes, men i den oranga hade vi Mds prylar

R1 driver!
5 128 Inlägg
9 november 2010
TwinsBilOchPlat skrev:
eriksson84 skrev:
TwinsBilOchPlat skrev:

hehe impact grejjor smile, dock utav dem äldre modellerna köptes beggat på blocket tongue men ändå lixom... fick upp i 244db med mds grejjor bara smile, och det är ju ganska bra faktiskt smile, kommer inte ihåg vad för impact grejjoer vi hade precis var 4-5 år sen den bilen såldes, men i den oranga hade vi Mds prylar

244db? yikes Herrejävlar vad ni spelar! Det måste väl va ett världsrekord?

4 074 Inlägg
9 november 2010
TwinsBilOchPlat skrev:
eriksson84 skrev:
TwinsBilOchPlat skrev:

Ohhhh fuck! we have a new world record..... lollol

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

1 312 Inlägg
9 november 2010
Trådstartare
TwinsBilOchPlat skrev:
eriksson84 skrev:
TwinsBilOchPlat skrev:

mm men tror ändå inte att sakerna kostade 55ookr nya.. det är nypriset man räknar på allt..

Ljudbutiken.nu

1 312 Inlägg
9 november 2010
Trådstartare
Wiesel skrev:
Låter trevlans! smile
Skall följas!

det tackar jag för.. smile

Ljudbutiken.nu

1 312 Inlägg
13 november 2010
Trådstartare
tråkigt nog så tror jag att mitt andra db 5000 steg har sagt upp sig nu oxå.. sad

Ljudbutiken.nu

Svensk Mästare i billjud 2009 & 2010
961 Inlägg
13 november 2010
eriksson84 skrev:
tråkigt nog så tror jag att mitt andra db 5000 steg har sagt upp sig nu oxå.. sad

Du skulle sålt till mig tongueroll

Sök