3189
Sök

ljud bygge i min golf 2a med DC audio | Hertz | DD med mera i sammarbete med ljudbutiken. ( börjar sida 67 )

byggs mäst för bassrace så db mässigt får vi se.. :)

451 879 Visningar
Uppdaterades senast 12 maj 2013
Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
14 november 2010
_DamnIt skrev:
TwinsBilOchPlat skrev:
eriksson84 skrev:

vad var det för vörsting gräjjor för dom små pengarna då?

hehe impact grejjor smile, dock utav dem äldre modellerna köptes beggat på blocket tongue men ändå lixom... fick upp i 244db med mds grejjor bara smile, och det är ju ganska bra faktiskt smile, kommer inte ihåg vad för impact grejjoer vi hade precis var 4-5 år sen den bilen såldes, men i den oranga hade vi Mds prylar

244db? yikes Herrejävlar vad ni spelar! Det måste väl va ett världsrekord?

hahah oj skrev fel där märkte jag tongue ^^ 144 ska det vara såklart

1 312 Inlägg
23 november 2010
Trådstartare
jahaja.. idag var man inte och köpte ny stereo på ljudbutiken i gävle..

den gamla har börjat glappa.. så att när jag basar glappar det så att högtalerana på ena sidan slutar låta.. och så pillar man lite på displayen så funkar det igen.. haha,. inte så kul

så nu blev det en kenwood bt60u eller vad dom nu heter,, kul att prova på lite nytt.. smile
synd bara att man ska försöka lära sig den lite fort nu oxå då..

Ljudbutiken.nu

dB Jägare!
732 Inlägg
23 november 2010
Oj, där har du en riktigt trevlig maskin! smile

1 312 Inlägg
23 november 2010
Trådstartare
Wiesel skrev:
Oj, där har du en riktigt trevlig maskin! smile

ja jag hoppas det.. smile

Ljudbutiken.nu

R1 driver!
5 128 Inlägg
23 november 2010
eriksson84 skrev:

den gamla har börjat glappa.. så att när jag basar glappar det så att högtalerana på ena sidan slutar låta.. och så pillar man lite på displayen så funkar det igen.. haha,. inte så kul

så nu blev det en kenwood bt60u eller vad dom nu heter,, kul att prova på lite nytt.. smile

Va du inte och köpte ny idag? wink

Men kul med ny maskin, hoppas du blir nöjd! smile

1 312 Inlägg
23 november 2010
Trådstartare
_DamnIt skrev:
eriksson84 skrev:

aj fan felstavat.. är inte så duktig på något som skolan hade att erbjuda är jag rädd.. smile

ja nöjd blir jag nog.. hade 8044an innan och dom ska juh vara ganska lika.. smile

Ljudbutiken.nu

R1 driver!
5 128 Inlägg
23 november 2010
eriksson84 skrev:
_DamnIt skrev:
eriksson84 skrev:

aj fan felstavat.. är inte så duktig på något som skolan hade att erbjuda är jag rädd.. smile

ja nöjd blir jag nog.. hade 8044an innan och dom ska juh vara ganska lika.. smile

Hehe, såg bara lite kul ut! smile

Aha, men då ska du nog va nöjd och glad sen då! big_smile

1 312 Inlägg
23 november 2010
Trådstartare
Smedhult skrev:
Kör själv me bt60u, bra maskin de smile. Men pga kass jord te ena steget så brände ja signaljorden så den är inne på lagning.

okej.. gjorde så att jag råkade svetsa utan att lossa batterikabeln.. så då var det bara att köpa en ny 8044.. men nu klappar den oxå som sagt.. dom värkar vara lite vibrations otåliga... tongue hehe
men den har juh ioförsig fått smakat ganska så reält ett antal gånger..

Ljudbutiken.nu

1 312 Inlägg
23 november 2010
Trådstartare
Smedhult skrev:
eriksson84 skrev:
Smedhult skrev:
Kör själv me bt60u, bra maskin de smile. Men pga kass jord te ena steget så brände ja signaljorden så den är inne på lagning.

okej.. gjorde så att jag råkade svetsa utan att lossa batterikabeln.. så då var det bara att köpa en ny 8044.. men nu klappar den oxå som sagt.. dom värkar vara lite vibrations otåliga... tongue hehe

okej, btw vet du om de me signaljorden går på garantin eller om de kostar? isåfall hur mycke på ett ungefär?

jag har ingen aning om vad det kostar.. och den går nog sällan sönder utan att man själv gjort något fel för att förstöra den skulle jag tro så det är nog ingen garanti sak...

Ljudbutiken.nu

4 074 Inlägg
23 november 2010
Smedhult skrev:
eriksson84 skrev:
Smedhult skrev:

okej, btw vet du om de me signaljorden går på garantin eller om de kostar? isåfall hur mycke på ett ungefär?

Man kan laga signaljorden provisoriskt själv... PMá för mer info

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

1 312 Inlägg
23 november 2010
Trådstartare
BJonsson skrev:
Smedhult skrev:
eriksson84 skrev:

Man kan laga signaljorden provisoriskt själv... PMá för mer info

man ska inte pilla med provisoriska lösningar.. tongue kan kosta mer i slutändan.. smile brända steg kanske? tongue

Ljudbutiken.nu

6 558 Inlägg
23 november 2010
va du handler pöjk yikes  sätt igång å bygg nå ist  tongue

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension

Styling och biljud Audi A4 "WooDMaN Style :)
1 835 Inlägg
24 november 2010
Jag säger som Putte sätt lite fart på byggandet nu.. Du kan ju inte ligga i soffan och pilla naveludd heller  lol

Bilder från träffar. WooDMaN? foto
Sponsorer |MDS ||Bollnäs bilvård |

1 312 Inlägg
24 november 2010
Trådstartare
nu ska inte ni vara sånna eller.. när pengarna börjar rulla in ordentligt så att jag kan köpa allt så kan man juh kanske börja tänka på att bygga.. smile men bilen måste juh först och främst klara besiktningen..
smile byggandet kommer.. kan inte spela högt längre eller så har min lossas mätare sagt upp sig.. maxat 144.2 i bilen just nu med ett u-dimension db 5000 och en mds 1214,, hoppas på bättre resultat än så imorgon på ljudbutiken.. där det är någon form av lektävling.. smile

Ljudbutiken.nu

6 558 Inlägg
24 november 2010
upp me bild på kvällens bravader tongue lol

1 312 Inlägg
24 november 2010
Trådstartare
racer-putte skrev:

humm imorgon kan jag slänga upp lite bilder.. orkar inte lägga in dom nu..
ska sova nu.. smile

Ljudbutiken.nu

6 558 Inlägg
24 november 2010
eriksson84 skrev:
racer-putte skrev:

humm imorgon kan jag slänga upp lite bilder.. orkar inte lägga in dom nu..
ska sova nu.. smile

baaaaaaaaaaaaaah big_smile

4 074 Inlägg
24 november 2010
eriksson84 skrev:
nu ska inte ni vara sånna eller.. när pengarna börjar rulla in ordentligt så att jag kan köpa allt så kan man juh kanske börja tänka på att bygga.. smile men bilen måste juh först och främst klara besiktningen..
smile byggandet kommer.. kan inte spela högt längre eller så har min lossas mätare sagt upp sig.. maxat 144.2 i bilen just nu med ett u-dimension db 5000 och en mds 1214,, hoppas på bättre resultat än så imorgon på ljudbutiken.. där det är någon form av lektävling.. smile

hihihi.... du är efter mig nu! smile
Senast redigerat av BJonsson (24 november 2010)

1 312 Inlägg
25 november 2010
Trådstartare
BJonsson skrev:
eriksson84 skrev:

japp det är jag.. smile men en gång är ingen gång.. tongue hihi.. big_smile
vänta bara tills nästa sesång.. big_smile

Ljudbutiken.nu

4 074 Inlägg
25 november 2010
eriksson84 skrev:
BJonsson skrev:
eriksson84 skrev:

japp det är jag.. smile men en gång är ingen gång.. tongue hihi.. big_smile
vänta bara tills nästa sesång.. big_smile

Du KOMMER vara efter mig nästa säsong me..... big_smile
wanna bet???

Sök