3395
Sök

Deklaration i Norge.

34 Inlägg
11 april 2010
Trådstartare
Hej. Jag har Jobbat i Norge 5 månader i slutet på 2009. Nu bor jag hemma i Sverige igen. Härom dagen fick jag deklarationen från norska skatteverket. Problemet är bara att jag inte riktigt förstår mig på den. Jag har läst nånstans att om jag inte ska göra några ändringar så behöver jag inte skicka in den. Men är inte helt säker. Någon som har jobbat i Norge tidigare och deklarerat och vet hur man ska göra ?

mvh // Joel Granath

bmw 320

Team RmR
393 Inlägg
11 april 2010
Sitter själv och väntar på min deklaration ifrån norge, och jobbade också bara några månader där 2009 så ska bli intressant hur man gör med det här så är också tacksam för svar !

mvh Jocke

34 Inlägg
12 april 2010
Trådstartare
Läste precis på skatteetaten att har du inga ändringar behöver du inte skicka in den.
Någon som vet när ungefär skatteåterbäringen kommer från norska skatteverket kommer ?

// Joel Granath
Senast redigerat av jgranath (12 april 2010)

bmw 320

Team RmR
393 Inlägg
12 april 2010
men hur kan man gå tillväga och se över internet på själva deklarationen då ? tongue jag har då inte fått hem något papper en

2 Inlägg
5 december 2010
jgranath skrev:
Läste precis på skatteetaten att har du inga ändringar behöver du inte skicka in den.
Någon som vet när ungefär skatteåterbäringen kommer från norska skatteverket kommer ?

// Joel Granath

Skatteoppgjöret kommer runt juni. Har man många avdrag som hemresor, dubbelt boende mm kan det hända att den kommer i oktober.

För mer info kring deklaration i Norge se http://www.cribsnorge.se/deklaration-avdrag

Cribs Norge

Sök