Kastlosa - 2st MantaRobin - 2st te_wik - 2st+(2 bra att veta) JimmyAndersson - 2st+(3 bra att veta) sickan2000 - 5st+(1 bra att veta) robininfOCUS - 5st robb 192 - 5st+(3 bra att veta) pontiacen - 6st+(1 bra att veta) DealerN - 7st zemet - 7st lundin1988 - 8st+(1 bra att veta) *FLAGGAN* SaabIV - 8st+(1bra att veta) *FLAGGAN* martinn - 8st+(2 bra att veta) olsson1337 - 10st -stoffe- - 11st dahlens - 12st MrBerra - 13st *FLAGGAN* Rquired - 18st NordstromJ - 18st Children-Of-Bodom - 22st
Jag kanske kan fixa ngt åt vinnaren Jag kan säga redan nu att ni kan med glädje få komma och hämta forden, takräcke ingår.
Ända kravet är att jag får köra den en bit in på den (eventuella) extra månaden Och jag kan inte garantera NU att den funkar DÅ. Jag kan inte ens garantera nu att den funkar imorrn satt....
"Den första bilen i livet glömmer man lika lite som den första kvinnan."
"Med en liten bil hittar man snabbare en parkeringsplats. Men det tar desto längre tid att hitta bilen."
Nu kommer jag nog förstöra allas roliga här. Men jag insåg att även skatten ska betalas i Mars. Och att betala 1500:- för att få åka och betala 300:- för att eventuellt bli flaggad, men i bästa fall tjäna en extra månad (då jag mest troligen kommer köra en annan bil vilketsom...)
Helt enkelt inte värt det folk!
Men! Deppa inte! För nu har ni chansen att göra allt detta själva! Bilen kommer finnas på blocket innan dagens slut. Tsm med en uppmuntrande annonstext...
Nappar inte folk kommer det bli en jäääävligt rolig helg därimot