C-Herbst skrev:Någon som har en väder update från Ystad ? I Malmö är det iaf inget regn, men mulet och blåst men uppehåll! Så nu blir det biltvätt!
Jill skrev:C-Herbst skrev:Någon som har en väder update från Ystad ? I Malmö är det iaf inget regn, men mulet och blåst men uppehåll! Så nu blir det biltvätt!Blå himmel med fluffiga moln på .. regnet har dragit över och snart är marken torr. 8c och lite blåsigt.Dags o begesig till garaget för att säkeställa att bilarna är rena till ikväll
MrJAM skrev:BrajjAxx skrev:Vädret ser jävligt lovande ut nu, kommer antagligen, fast inte min bil då jag inte har körkort:(Så att du saknar körkort innebär att du kör nån annans bil? Hmmm... Ser tyvärr 6grader och regn på Metrogroup's forecast också. =/
BrajjAxx skrev:Vädret ser jävligt lovande ut nu, kommer antagligen, fast inte min bil då jag inte har körkort:(
Joppe_Johndeere skrev:Ett tips bara, kör ni mellan Malmö och ystad, så står farbror blå med laser...
Biggi skrev:Joppe_Johndeere skrev:Ett tips bara, kör ni mellan Malmö och ystad, så står farbror blå med laser...tackar för tipset..
Joppe_Johndeere skrev:Biggi skrev:Joppe_Johndeere skrev:Ett tips bara, kör ni mellan Malmö och ystad, så står farbror blå med laser...tackar för tipset..Dem stod innan vid den sista rastplatsen mot ystad och plockade in fortkörare, dem kanske har flyttat sig närmre svedala nu? Aja, gasa lätt...
Cizla skrev:Höm, ska jag anta att ni har åkt hem efter tolv
Tubbex skrev:Cizla skrev:Höm, ska jag anta att ni har åkt hem efter tolv Det är nog så, rätt kallt idag så det blir nog inte så länge idag.
fmgr.se skrev:5 Polisbilar vid Världens Ände, Laserkontroll, trafipax, civilare, Besiktningsmän...