Lite magstark var väl min jämförelse, men du ska få bygga "din" stil från och med nu. Hade vart mycket coolare om du faktiskt renoverade den och byggde t.ex banbil av den. Men de är bara mina 5 cents.
Lite magstark var väl min jämförelse, men du ska få bygga "din" stil från och med nu. Hade vart mycket coolare om du faktiskt renoverade den och byggde t.ex banbil av den. Men de är bara mina 5 cents.
hej
Jag tackar för din åsikt. Det hade ju vart coolt, men det finns ju redan massa sådana inom banracing, rally, historisk rally mfl. Blir liksom bara en i mängden tycker jag.
Men ja vi får se hur jag gör med stilen.. Det är inte 100% spikat med plåtrent/rost temat faktiskt
hej
Jag tackar för din åsikt. Det hade ju vart coolt, men det finns ju redan massa sådana inom banracing, rally, historisk rally mfl. Blir liksom bara en i mängden tycker jag.
Men ja vi får se hur jag gör med stilen.. Det är inte 100% spikat med plåtrent/rost temat faktiskt
Se där ja... Vad har fått dig att ändra dig? Vad blir det för stuk på det istället då?
hej
Se där ja... Vad har fått dig att ändra dig? Vad blir det för stuk på det istället då?
hehe. Inte ändra mig, utan börjat fundera på allternativa utseenden inget spikat än som sagt
Hade det varit en riktigt fin orginalbil hade jag gnällt angående rat-stuket, men det är ju inte det.. Dessutom ska man inte lägga sig i hur en annan person vill ha sin bil om man inte ska köpa den eller nått.. Kämpa på, kommer att kika in lite ibland (är ju dock en ovanlig bil) och gå efter det DU är ute efter..
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..
Hade det varit en riktigt fin orginalbil hade jag gnällt angående rat-stuket, men det är ju inte det.. Dessutom ska man inte lägga sig i hur en annan person vill ha sin bil om man inte ska köpa den eller nått.. Kämpa på, kommer att kika in lite ibland (är ju dock en ovanlig bil) och gå efter det DU är ute efter..
Jo jag resonerar precis som du gör i frågan. Nu är den ju sliten i övrigt så det kvittar tycker jag. Men som det ser ut nu så har jag nog fallit för det vnuvarande stuket, lite fläckig å grann
Vill påminna mina läsare om att bilen kanske har rullat ca 1 mil efter att den vart körbar och besiktad. Motorn som sitter i var helt ostartad av mig sedan tidigare och ska enl uppgifter ha legat i ett garage sedan 2001.
Ville bara säga med dom orden att vi åkte närmare 70 mil igår utan ett enda stop pga tekniska fel med bilen Noterade idag att motorn svalt ca 1dl olja + att vänster bromsok fram har läckt ur sig olja. Det är väl det enda jag kan klaga på
Ett mellanstopp i katrineholm
Fullt var det med, svårt med parkeringsplatserna
Kristoffer fick till ett par riktigt bra bilder på bilen, men fin bakrund å allt