2909
Sök

Vad ska man välja?

Supraman
2 300 Inlägg
7 juni 2006
Trådstartare
#1
Tja, nu ska väl det snart dimpa ner ett brev som säger hur mkt pengar man ska få tillbaka på skatten.
Ska få tillbaka lite det vet jag och är sugen på lite grejer till kärran men det kostar en slant och pengarna räcker inte till både och så nu tänkte jag få literådgivning härom det går för sig?

Det står just nu mellan en downpipe med sportkat eller justerbara konis fram och nya luftdämpare bak.
Vet inte vad jag ska välja?
Svärt detta.
Skulle vilja ha bägge men pengarna ska räcka också.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

643 Inlägg
7 juni 2006
#2
justerbara konis fram och nya luftdämpare bak

kör på det du smile

har du konis bak lr?


8 156 Inlägg
7 juni 2006
#3
Säkerheten och komforten först.
Vänta med downpipe + sportkat...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Supraman
2 300 Inlägg
7 juni 2006
Trådstartare
#4
Svenss0n skrev:
justerbara konis fram och nya luftdämpare bak

kör på det du smile

har du konis bak lr?

Bak blir det monroe.
Dom enda som har luftdämpare till min.
Automatiska blir för dyrt.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

390 Inlägg
7 juni 2006
#5
satsa på väghållningen, massa hästar utan väghållning är värre än väghållning utan hästar wink


Leg. Spådam
816 Inlägg
7 juni 2006
#6
airam skrev:
satsa på väghållningen, massa hästar utan väghållning är värre än väghållning utan hästar wink

Va? Knappast wink

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.

390 Inlägg
7 juni 2006
#7
Merclone skrev:
airam skrev:
satsa på väghållningen, massa hästar utan väghållning är värre än väghållning utan hästar wink

Va? Knappast wink

endast min personliga åsikt, ursäkta om den strider mot din wink
sa dessutom att ja tyckte det var värre inte värdelöst för de..


Leg. Spådam
816 Inlägg
8 juni 2006
#8
airam skrev:
Merclone skrev:
airam skrev:
satsa på väghållningen, massa hästar utan väghållning är värre än väghållning utan hästar wink

Va? Knappast wink

endast min personliga åsikt, ursäkta om den strider mot din wink
sa dessutom att ja tyckte det var värre inte värdelöst för de..

Hehe, jag skämtade, kör jänk ju... Inte precis omtalade att ligga som strykjärn mot vägen tongue
Senast redigerat av Merclone (8 juni 2006)

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.

-:Player in the street:-
234 Inlägg
8 juni 2006
#9
satsa på väghållning först....tycker ja ifall...bättre du har bra väghållning innan du trimmar när d trimmar den o inte har väghållning blir de nästan farligt när du trycker på....så de e mitt råd...polarn gjorde så trimma först o sen väghållning o de var inte kul att åka me nöär de svaja åt alla håll o kanter....hoppas d finner svaret....om du vill ha bra o kanon pris på väghållning rekommenderar ja GE motorsport chassisats de var de vi köpte te våra bilar o för de priset e de hur bra som helst ...ja e hur nöjd som helt även han som har 300Hk i sin turbo...många hade jämfört me koni o dyl o de kan itne säga att koni e så himla mt bättre..ha de

-: The photoman, just ask and i shoot your car :-
: Nikon D300s with MB-D10 battery pack:-
-:The Blue Pearl:-

1 854 Inlägg
8 juni 2006
#10
Köp väghållningskittet

Tekniker
13 Inlägg
8 juni 2006
#11
Jag håller med...våghällning först tongue

----------------------
Det går som det går...

1 414 Inlägg
8 juni 2006
#12
airam skrev:
satsa på väghållningen, massa hästar utan väghållning är värre än väghållning utan hästar wink

Jag håller fullständigt med!! Stora bromsar är inte fel heller... fyller ut fälgarna bättre och då ser det sportigare ut oxå smile

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se

Saab 99 Turbo-Nörd
368 Inlägg
9 juni 2006
#13
Nänänänänä,, Ljudet är det viktiga. Skit i om bilen har väghållning,det har den iallfall.. Här skare va kraft!big_smile



Sök