Hej, jag vet att det finns massor av trådar. Men jag hittar inte riktigt några bra svar tycker jag.
Sitter på en gammal pio atm med 1 präktig lågnivå, den ska bytas eftersom ett till steg ska in i bilen och det känns som att man kan behöva lite vassare stereo. Har kollat på lite alpines, men hittade även en pioneer som såg trevliga ut. Dom jag kollat på är väl:
Jaa!!! jag vet att den finns, men som jag skrev är jag ute efter alpine Skulle kenwooden var överlägsen skulle jag köpt den men det tror jag knappast den är!
Jaa!!! jag vet att den finns, men som jag skrev är jag ute efter alpine Skulle kenwooden var överlägsen skulle jag köpt den men det tror jag knappast den är!
just den modellen av kenwood är mer prisvärd än de andra märkena i samma prisklass har jag läst
just den modellen av kenwood är mer prisvärd än de andra märkena i samma prisklass har jag läst
Då är ju 7044 lika bra, enda skillnaden var väl bluetooth och något mer onödigt, sen kostar den 1000 kr mindre iaf @ pixmania
Det värsta du kan få i dagens läge för dom pengarna är nog Pioneer P88RS-II, om du vill ha nästan samma funktioner (troligtvis lite sämre ljud) till ett lägre pris, men en grym spelare så kan jag rekommendera Kenwood KDC-W7644UY, fick hem min igår och är grymt nöjd!
Då är ju 7044 lika bra, enda skillnaden var väl bluetooth och något mer onödigt, sen kostar den 1000 kr mindre iaf @ pixmania
det e bara 2 lågnivåutgångar på 2 volt var på den! 8044 e det 3 st med 4 volt var!
En polare har haft en sån, gillade den dock inte riktigt. Fast är den mycket bättre än dom jag länkade kan den ju bli intressant. Dock hade jag helst beställt från dbakuten, koaxialerna jag ska ha kommer köpas från dom! Så skönt att slippa dubbelfrakt!
EDIT: Såg just att blekingebilradio säljer ett par bättre hertz kitsystem än dom jag kollade på @ dbakuten till nästan samma pris.
Senast redigerat av Erik_Anderss0n (16 april 2010)