3170
Sök

Angående: Södertälje-träffarna

1 801 Inlägg
4 maj 2010
CarpeDiem skrev:
Jag ska försöka komma till Moraberg på söndag, sist man var där var riktigt kul smile

Trevligt! smile Ses där wink

78 Inlägg
Living the good Life!
585 Inlägg
5 maj 2010
Vi syns där

When the flag drops, the Bullshit stops.

E30 Kärlek
114 Inlägg
5 maj 2010
BlauMes skrev:
besbes skrev:
sebbe666 och _tony_ ni och jag vill ha det lungt o fint på träffarna så att inte blir skadat eller nåt liknade, jag vill att vi tar tag i det här o säger till att sånt inte ska hända igen annars kommer det sluta med att vi o alla andra normala folk sluta träffas o det är verkligen det sista jag vill,, vi får skapa en lite grupp som tar hand om det så vi kan fortsätta ha roliga sommrar smile vi behöver vara flera så att alla ska hålla med till slut.... snälla vi måste ta det här lite på allvar håller ni me??? vi håller vi ihop.. / "basse"

Count me in! Skulle någon vilja bråka är jag inte till så mycket hjälp dock tongue

då är vi fyra, haha ingen av oss är ´skulle vilja bråka hoppas jag, det ska aldrig komma så långt inte för min del smile vill folk inte ha det kul då får de dra på andra träffar så enkelt är det...

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
5 maj 2010
jag lär dyka upp

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

Just around the corner
41 Inlägg
5 maj 2010
I'll be where, here and over there smile

Telge Drifting Crew
74 Inlägg
5 maj 2010
kommer dit också smile

???
661 Inlägg
5 maj 2010
besbes skrev:
BlauMes skrev:
besbes skrev:
sebbe666 och _tony_ ni och jag vill ha det lungt o fint på träffarna så att inte blir skadat eller nåt liknade, jag vill att vi tar tag i det här o säger till att sånt inte ska hända igen annars kommer det sluta med att vi o alla andra normala folk sluta träffas o det är verkligen det sista jag vill,, vi får skapa en lite grupp som tar hand om det så vi kan fortsätta ha roliga sommrar smile vi behöver vara flera så att alla ska hålla med till slut.... snälla vi måste ta det här lite på allvar håller ni me??? vi håller vi ihop.. / "basse"

Count me in! Skulle någon vilja bråka är jag inte till så mycket hjälp dock tongue

då är vi fyra, haha ingen av oss är ´skulle vilja bråka hoppas jag, det ska aldrig komma så långt inte för min del smile vill folk inte ha det kul då får de dra på andra träffar så enkelt är det...

Självklart vill vi ha de lugnt.
Och inget bråk. Det ska vara glada miner och inga missöden av något slag.

62 Inlägg
5 maj 2010
Monstret har vaknat ur vinter vilan nu, så jag kommer smile

?
1 038 Inlägg
5 maj 2010
Mysko_86 skrev:
Monstret har vaknat ur vinter vilan nu, så jag kommer smile

Hmm, va de din bil som stod i pershagen i måndags?

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

???
661 Inlägg
6 maj 2010
Mysko_86 skrev:
A det kan nog stämma smile

fan va gött smile går den bra och som den ska då?

167 Inlägg
6 maj 2010
Drifta inte ifrån ämnet nu grabbar. wink

No Shame Racing Crew
680 Inlägg
6 maj 2010
Trådstartare
Inte många dagar kvar nu....

No Shame Racing Crew

???
661 Inlägg
6 maj 2010
hoppas hoppas hoppas hoppas inte de kommer regna

Just around the corner
41 Inlägg
6 maj 2010
Alla pratar ju om regn så... De e väl den vanliga jävla turen att de blir regn !!! :@

E30 Kärlek
114 Inlägg
6 maj 2010
det klart man kommer förfan smile jag kommer tyvär inte kunna komma på nästa för jag kommer vara i tyskland smile vi ses nu på söndag

Telge Drifting Team
602 Inlägg
6 maj 2010
besbes skrev:
det klart man kommer förfan smile jag kommer tyvär inte kunna komma på nästa för jag kommer vara i tyskland smile vi ses nu på söndag

I Tyskland, hmm... Då säljer du öl på träffen därefter asså? big_smile

Just around the corner
41 Inlägg
6 maj 2010
haha säljer ? han delar ut for free smile nee men seriöst asså ja hatar när folk pratar om väder asså... de e som valborg o jävla midsommar nästan varje år... när man vill ha najs väder då skare vara skit väder som vanligt !

Sök