2697
Sök

Telefonförsäljare

29 Inlägg
20 april 2010
Trådstartare
är det någon som är/varit och sitter inne på några bra tips? smile

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
20 april 2010
Ge fan i att svara.

29 Inlägg
20 april 2010
Trådstartare
Wanegardh: jag vet inte hur du andvänder din telefon, men när jag ringer till någon och ska sälja på dom så brukar dom svara!

hare bäst din gammla gräsklipparmotor (Y)

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
20 april 2010
Vad är din fråga och mening?

Muttley
20 april 2010
gudfader skrev:
Wanegardh: jag vet inte hur du andvänder din telefon, men när jag ringer till någon och ska sälja på dom så brukar dom svara!

hare bäst din gammla gräsklipparmotor (Y)

är du telefonförsäljare?

jag brukar säga  "dra åt helvete"  sen vill de inte mer.

29 Inlägg
20 april 2010
Trådstartare
Wanegardh: jag undrar om det är nån här på garaget som är telefonförsäljare som har några tips å trix.

ja jag är telefonförsäljare annars hade jag inte frågat, och jag bryr mig inte om vad du säger till telefonförsäljare!

GREASEMONKEY
822 Inlägg
20 april 2010
Sluta jobba som en .. hate them ! specielt dom som ska erbjuda en extra grejer på saker man redan har, kommer säga upp mitt Tv avtal pga idioter som förstör för företaget när dom testar sina små hot ..

Mvh S.Österdahl

Muttley
20 april 2010
gudfader skrev:
Wanegardh: jag undrar om det är nån här på garaget som är telefonförsäljare som har några tips å trix.

ja jag är telefonförsäljare annars hade jag inte frågat, och jag bryr mig inte om vad du säger till telefonförsäljare!

Ett tips.

Telefonförsäljare kan inte göra så här kassa trådar. Den var totalt värdelös med både mening och rubrik

Hade vart bättre om du skrivit   .

Finns de telefonförsäljare på garaget????

Och sen frågat om tips och trix.

Mitt tips är att du ska skaffa dig ett nytt bättre betalt jobb.

29 Inlägg
20 april 2010
Trådstartare
770_EVOLVE: jag säljer bara till företag, annars hade jag inte jobbat som det här!
och dom flesta jag sålt åt har varit nöjd!

29 Inlägg
20 april 2010
Trådstartare
det är ingen kass tråd! det är bara du som är retard och inte förstår vad jag menar.

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
20 april 2010
Jo det är en kass tråd.
Jag trodde du menade vad man skulle svara när en försäljare ringde.

Muttley
20 april 2010
gudfader skrev:
det är ingen kass tråd! det är bara du som är retard och inte förstår vad jag menar.

Nej den är kass. kass rubrik och kass formulering.. Tänk på att du är försäljare du kan väl formulera dig ? du ska nog satsa på nått annat.

29 Inlägg
20 april 2010
Trådstartare
okej då måste jag bara fråga om du trodde att jag menade är det är det "någon som är/varit en telefonförsäljarsvarare"

29 Inlägg
20 april 2010
Trådstartare
jag kan formulera mig men det är nästan omöjligt att formulera mig så att jusst du ska kunna förstå vad jag menar! och varför skrev du ens om du inte förstår vad jag menar?

Muttley
20 april 2010
gudfader skrev:
jag kan formulera mig men det är nästan omöjligt att formulera mig så att jusst du ska kunna förstå vad jag menar! och varför skrev du ens om du inte förstår vad jag menar?

Du kunde skrivit ungefär så här

Hej finns de någon som har varit försäljare eller är och har några bra tips till en amatör som mig???

29 Inlägg
20 april 2010
Trådstartare
tror ni seriöst att jag frågar om nån är/varit hur man svarar på telefonförsäljare?

4 767 Inlägg
20 april 2010
suck..

känns som vi saknar både en bra rubrik och ett diskussionsämne.

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Sök