3569
Sök

Inför: Karavan till mom från Valdemarsvik/Söderköping. 1 maj

602 Inlägg
20 april 2010
Trådstartare
Hejsan smile några fler som vill åka med i karavanen från Viken till mom i Norrköping?

Avgång från Hemköp i Viken till Söderköping kl 18,30
Avgång från Hemköp i Söderköping till mom  kl 19,15.
Se till att vara i god tid för vi avgår exakt dem tiderna då vi gärna vill va i Norrköping i god tid så vi inte krockar med Linköpings karavanen . tanken var att vi ska anlända precis innan.

Obs. inga onödiga omkörningar o race i ledet. O snälla ta de lugnt på ställen där de e grus på vägen. Tror inte att någon av oss e särskilt sugen på stenskott.

Mvh Volvo-lollungen
Senast redigerat av Volvo-lollungen (1 maj 2010)

31 Inlägg
22 april 2010
jag kommer åka från viken iaf.

602 Inlägg
22 april 2010
Trådstartare
No_Fear_2Race skrev:

Oki big_smile när åker du dit isf? vore kul om man kunde hänga på o se om några fler härifrån ska dit

31 Inlägg
26 april 2010
Volvo-lollungen skrev:
No_Fear_2Race skrev:

Oki big_smile när åker du dit isf? vore kul om man kunde hänga på o se om några fler härifrån ska dit

ja du bra fråga vet inte riktigt men ska höra lite med dom andra när det blir av isf åter kommer om detta

15 Inlägg
26 april 2010
No_Fear_2Race skrev:
Volvo-lollungen skrev:
No_Fear_2Race skrev:

ja du bra fråga vet inte riktigt men ska höra lite med dom andra när det blir av isf åter kommer om detta

jag hänger nog på från söderköping,,

602 Inlägg
26 april 2010
Trådstartare
Vad sägs om vi drar igång en karavan från hemköp i viken kl 18,30 sen åker vi till hemköp i söderköping  och åker därifrån ca 19,15 ?

31 Inlägg
26 april 2010
jo det funkar för meej om jag inte jobbar kväll på lördag smile

602 Inlägg
26 april 2010
Trådstartare
No_Fear_2Race skrev:

okej smile vad trevligt big_smile hmm vem ska va karavan ledare? ska lilla Ragnar va ledarbil?
Senast redigerat av Volvo-lollungen (26 april 2010)

15 Inlägg
26 april 2010
Volvo-lollungen skrev:
No_Fear_2Race skrev:

okej smile vad trevligt big_smile hmm vem ska va karavan ledare? ska lilla Ragnar va ledarbil?

okejj tiderna borde vel funka bra..men kör du först för din bil vet man ju hur den ser ut...

31 Inlägg
26 april 2010
money__man skrev:
Volvo-lollungen skrev:
No_Fear_2Race skrev:

okejj tiderna borde vel funka bra..men kör du först för din bil vet man ju hur den ser ut...

asså lilla gizzmo kan ju leda om det är så men då får ni ju ta o stampa på gasen lite ni som inte kan hålla mitt o money mans tempo smile hehe näe men håll täten du blondie så åker vi efter tongue

15 Inlägg
26 april 2010
No_Fear_2Race skrev:
money__man skrev:
Volvo-lollungen skrev:

asså lilla gizzmo kan ju leda om det är så men då får ni ju ta o stampa på gasen lite ni som inte kan hålla mitt o money mans tempo smile hehe näe men håll täten du blondie så åker vi efter tongue

måste ju fixa lite fler som åker med, en karavan på 3 e ju inget o hänga i grillen..tongue

31 Inlägg
27 april 2010
money__man skrev:
No_Fear_2Race skrev:
money__man skrev:

måste ju fixa lite fler som åker med, en karavan på 3 e ju inget o hänga i grillen..tongue

håller med deej fullständigt smile

602 Inlägg
27 april 2010
Trådstartare
No_Fear_2Race skrev:
money__man skrev:
Volvo-lollungen skrev:

Oki visst tongue haha nä dekalerna går ju inte o missa direkt:) ska se till att vi håller jämn o lugn fart så alla hänger med:)

602 Inlägg
27 april 2010
Trådstartare
Kom igen folket big_smile några fler som vill åka med? smile ju längre karavan ju roligare

142 Inlägg
27 april 2010
Funderar på om man skulle haka på eran karavan från söderköping i stället för den som går från linköping..åter kommer under veckan ev kan de bli ngn mer bil då

602 Inlägg
27 april 2010
Trådstartare
Black_Ghost skrev:
Funderar på om man skulle haka på eran karavan från söderköping i stället för den som går från linköping..åter kommer under veckan ev kan de bli ngn mer bil då

Vore jätte kul om du åkte med smile

142 Inlägg
27 april 2010
då säger vi så att jag åker me i eran karavan från söderköping..ska se om kompisen åker me oxå i eran karavan från söderköping åter kommer me de..

602 Inlägg
28 april 2010
Trådstartare
Några fler som vill åka med? är ju inte lite kul o åka själv tongue mkt roligare o åka karavan ju:)

ServiceTekniker
77 Inlägg
28 april 2010
Kanske kan hänga på, beror på när födelsedags firandet är över och om hunden ska följa med eller inte.. =P

ServiceTekniker Volvo/Renault

602 Inlägg
28 april 2010
Trådstartare
ExplorerDemon skrev:
Kanske kan hänga på, beror på när födelsedags firandet är över och om hunden ska följa med eller inte.. =P

Oki big_smile vore kul o du hängde med

Sök