Hejsan några fler som vill åka med i karavanen från Viken till mom i Norrköping?
Avgång från Hemköp i Viken till Söderköping kl 18,30 Avgång från Hemköp i Söderköping till mom kl 19,15. Se till att vara i god tid för vi avgår exakt dem tiderna då vi gärna vill va i Norrköping i god tid så vi inte krockar med Linköpings karavanen . tanken var att vi ska anlända precis innan.
Obs. inga onödiga omkörningar o race i ledet. O snälla ta de lugnt på ställen där de e grus på vägen. Tror inte att någon av oss e särskilt sugen på stenskott.
jo det funkar för meej om jag inte jobbar kväll på lördag
okej vad trevligt hmm vem ska va karavan ledare? ska lilla Ragnar va ledarbil?
okejj tiderna borde vel funka bra..men kör du först för din bil vet man ju hur den ser ut...
asså lilla gizzmo kan ju leda om det är så men då får ni ju ta o stampa på gasen lite ni som inte kan hålla mitt o money mans tempo hehe näe men håll täten du blondie så åker vi efter
okejj tiderna borde vel funka bra..men kör du först för din bil vet man ju hur den ser ut...
asså lilla gizzmo kan ju leda om det är så men då får ni ju ta o stampa på gasen lite ni som inte kan hålla mitt o money mans tempo hehe näe men håll täten du blondie så åker vi efter
måste ju fixa lite fler som åker med, en karavan på 3 e ju inget o hänga i grillen..
måste ju fixa lite fler som åker med, en karavan på 3 e ju inget o hänga i grillen..
Oki visst haha nä dekalerna går ju inte o missa direkt:) ska se till att vi håller jämn o lugn fart så alla hänger med:)
Funderar på om man skulle haka på eran karavan från söderköping i stället för den som går från linköping..åter kommer under veckan ev kan de bli ngn mer bil då
Funderar på om man skulle haka på eran karavan från söderköping i stället för den som går från linköping..åter kommer under veckan ev kan de bli ngn mer bil då