3557
Sök

Fick mail från sudan på min mail genom garaget. :) Sweetasha

4 005 Inlägg
21 april 2010
Trådstartare
heh, whaaathefuck...

Fick detta mail precis.

"sweetasha från Garaget.org har skickat ett meddelande till dig. Du kan svara till sweetasha genom att svara på detta e-postmeddelande.

Meddelandet lyder:
-----------------------------------------------------------------------

Hej min kära;
   Hur är u?, och hur det där borta jag hoppas allt är bra med UI am missa Asha kajas en 24yrs flicka från Sudan bosatta i Dakar Senegal kära jag såg ur profil på www.garaget.org och jag vill veta mer om u. Du kan kontakta mig på asha_kajas@yahoo.com så att jag vill sända fullständig min bild och förklara mig mer för dig.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Hello my dear;
   how re u?; and how things over there i hope all is well with u   i am miss asha kajas a 24yrs old girl from Republic of Sudan resided in dakar Senegal  dear i saw ur profile on www.garaget.org and i want to know more about u.  you can contact me at asha_kajas@yahoo.com so that i will send u my picture and explain myself more to you."

Några andra som har fått ovanstående mail?
Senast redigerat av linuslinje (21 april 2010)

945 Inlägg
21 april 2010
Är det vad man har att vänta sig när man annonserar via Garaget.org så skippar jag nog funktionen.
Denna typ av e-mail blir allt vanligare inom många olika sidor, föredrar att ha min e-post skräpfri!

998 Inlägg
21 april 2010
Japp fick 2 precis. Jävla skit mejl. Men rolig läsning.
Men hur dom fick min mejl det vetifan.
Senast redigerat av LordLife (21 april 2010)

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

4 005 Inlägg
21 april 2010
Trådstartare
smile så jag var inte ensam alltså.

Ja, man får väl stänga av att garagetmedlemmar kan e-posta en. Tråkigt men sant.

Länk till där man ändrar det: (tror länken funkar för alla)

http://www.garaget.org/forum/profile.ph … ;id=108679
Senast redigerat av linuslinje (21 april 2010)

3 182 Inlägg
21 april 2010
spam mail skit i dom det är virus. har fått liknande mail det det står samma skit men andra namn och andra mejladresser. maila inte tillbax. men det är helt upp till er. min dator rasa helt.

583 Inlägg
21 april 2010
Också fått det där. Nånting chrizz borde kolla upp kanske?

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"

KHRacing
21 april 2010
Det har han garanterat redan gjort, jag mejlade en kompia på detta mailet direkt till chrizz.

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
21 april 2010
Det där är lite humor i det faktiskt! big_smile
Mejla tillbaka att du är en hona på 24 år och tycker om långa strandpromenader mitt i city! big_smile

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

1 581 Inlägg
21 april 2010
Nån annan som fått massa folk som lagt till en på msn och bett en gå in på någon livecam sida? Fan fått 5-6 stycken på 1 månad!

945 Inlägg
21 april 2010
Hur blir vi kompenserade efter detta då? roll  Många email och udda msn-kontakter.
Kan vi gissa på gratis klistermärken från Garaget.org där vi ska göra reklam för erhm händelsen? lol

Försöker iaf
12 819 Inlägg
21 april 2010
Fellow skrev:
Nån annan som fått massa folk som lagt till en på msn och bett en gå in på någon livecam sida? Fan fått 5-6 stycken på 1 månad!

Jag får oxå en jävla massa invites av nå skumma adresser, men jag tror inte de har med garaget att göra.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

502 Inlägg
21 april 2010
Jag har också fått dom mailen.

420 Inlägg
22 april 2010
Fellow skrev:

Oja! Får la minst 5 st såkallade botar som det är som lägger till mig varje kväll. Bara att blocka och rapportera. Tror dock det inte har med garaget att göra.

4 005 Inlägg
22 april 2010
Trådstartare
Om man inte vill ha sådana här mail så gå till länken ovan som jag postade för att ändra er profil ang e-postutskick o likn!

<3 Japs
680 Inlägg
22 april 2010
Fellow skrev:

Puh. Trodde jag vart den enda....är sjukt trött på dom iaf.

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan

Licenssvetsare
927 Inlägg
22 april 2010
Arcangelus skrev:
Fellow skrev:

Puh. Trodde jag vart den enda....är sjukt trött på dom iaf.

samma här..

<3 Japs
680 Inlägg
22 april 2010
Å andra sidan Linuslinje, du verkar ju ha halva inne med den dära Sudan-bruden wink
Fan bättre än att gå på andra sorteringen i Strängnäs ju big_smile

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan

4 005 Inlägg
22 april 2010
Trådstartare
Arcangelus skrev:
Å andra sidan Linuslinje, du verkar ju ha halva inne med den dära Sudan-bruden wink
Fan bättre än att gå på andra sorteringen i Strängnäs ju big_smile

hehehe. Ja kanske det, jag slänger iväg ett mail till henne så får vi se wink

1 570 Inlägg
23 april 2010
Jag har fått precis samma mejl på andra forum. Ett tips om man får något konstigt mejl man är osäker på så googla en mening ur texten eller mejladressen så kommer det oftast upp resultat från spamdatabaser.

41 Inlägg
23 april 2010
Folk addar mig på msn sen kommer något i stil med följande

"hi"
(svar)
"Im from hungray, i saw u and I want to know u"
(svar)
"Where do ypu come from?"

Osv, osv... Det roliga är att det kvittar precis vad man svarar, man får exakt samma svarskonversation från alla som addar en. Numera blockar jag och rapporterar skiten direkt, vill inte att min dator råkar ut för något.

Sök