3195
Sök

Eftersnack: Utställning i Söderhamn den 24/4-2010

Large Cap
1 816 Inlägg
24 april 2010
Bilder från träffen finns i mitt galleri nu.

1 335 Inlägg
24 april 2010
Ingen som har fler bilder från träffen?

Large Cap
1 816 Inlägg
24 april 2010
Jodå...

Bilvårdstekniker
766 Inlägg
24 april 2010
Det var därför jag mötte så jävlarns många stylade bilar på väg hem från stockholm i eftermiddags big_smile

Life is too short to drive ugly cars!
NBT - Norrlands Bilvårdsteknik , www.Norrlandsbilvard.se - Bilvård och bilvårdsprodukter i Umeå
Bilvård Webshop : http://norrlandsbilvard.storedo.com/
www.Vtech.se

20 Inlägg
25 april 2010
Var en riktigt trevlig dag, förutom tältet då, och att min bas dog.. men de är sånt som händer.

Styling och biljud Audi A4 "WooDMaN Style :)
1 835 Inlägg
25 april 2010
Tack för en riktigt trevlig dag.
Lite bilder finner ni här.

http://www.garaget.org/mypage/blog.php? … post=81301

Bilder från träffar. WooDMaN? foto
Sponsorer |MDS ||Bollnäs bilvård |

504 Inlägg
25 april 2010
Det kanske var lika bra att man inte ställde ut 245.an. Det kändes verkligen som att den inte passade in. hehe
Åkte dock den svarta 245.an ner iaf. Fick tjata lite plus att det blev tre bilar istället för två, från Ljusdal. Audi Coupé, Volvo XC90 och Volvo 245. Kul dag! Jobbigt för dom som fick tältet på sina bilar... Tråkigt att en sån sak ska kunna hända.

HÅRDROCK

Mekaniker/Däckmontör
1 140 Inlägg
25 april 2010
Riktigt trevlig dag förutom tältet då, grymt väder med sol och varmt big_smile
jag satt precis bredvid tältet och grillade jag när det for iväg, vi såg att det kom nått tromb liknande, snurrade runt som en tromb typ tongue, då såg vi hur tältet började skaka och sen for det iväg bara, vi han inte ens tänka på att hålla i det, det bara for iväg.., sedan hörde jag att han som ägde tältet sade att det varken gick på hans eller bilarnas försäkringar, någon som kan informera mig mer där?

7 100 Inlägg
25 april 2010
Trådstartare
blir väll han som får betala eftersom han inte satt fast de tältet.jag hadde krävt de iaf!!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

32 Inlägg
25 april 2010
Har man vagnskada så kan man ta det på den försäkringen, men vad jag fatta så va tältägaren en företagare så pengar är nog hans minsta bekymmer.

Kan inget om försäkringar men nog behövs det en drulle eller nån form av extra försäkring som täcker för annat än vid skada i trafik för tältägaren kan nog inte ta detta på sin egna bilförsäkring
Senast redigerat av S-Severin (25 april 2010)

Favoritskådespelare Patrick Swayze. Du tog min favorit
hårdrockare, Dio. Du tog en av mina favoritsångare, Michael Jackson.
Så nu vill jag bara... Du ska veta.....att min favoritpolitiker är
Fredrik Reinfeldt... AMEN

1 335 Inlägg
25 april 2010
Tält ägaren får väll slanta bilägarnas självrisker ur egen ficka annars. Jag tycker inte det är mer än rätt om ingen försäkring gäller...

Lights out.
124 Inlägg
25 april 2010
S-Severin skrev:
Har man vagnskada så kan man ta det på den försäkringen, men vad jag fatta så va tältägaren en företagare så pengar är nog hans minsta bekymmer.

Kan inget om försäkringar men nog behövs det en drulle eller nån form av extra försäkring som täcker för annat än vid skada i trafik för tältägaren kan nog inte ta detta på sin egna bilförsäkring

Ja, är man företagare är man per automatik rik cool

Mur&Kakel
332 Inlägg
25 april 2010
Ja som sagt vi satt alldeles vid tältet och grillade när de flög iväg, jävla vilka krafter tongue men tråkigt att de ska behöva hända sad Väldigt trevlig dag för övrigt med bra väder smile

137 Inlägg
25 april 2010
Snke skrev:
Nån som såg vem det var som roade sig med att göra cirklar å rita på min huv ? ska tvätta av den imorrn och hoppas att det inte finns runda repmärken sad

Det var en massa jävla småungar som sprang omkring och gjorde det sad

32 Inlägg
25 april 2010
Snajdarn skrev:
S-Severin skrev:

Ja, är man företagare är man per automatik rik cool

Nu vet jag inte om du va ironisk eller inte men jag menar att en företagare har garanterat en större möjlighet att betala 3 bilars självrisk än en privatperson

Favoritskådespelare Patrick Swayze. Du tog min favorit
hårdrockare, Dio. Du tog en av mina favoritsångare, Michael Jackson.
Så nu vill jag bara... Du ska veta.....att min favoritpolitiker är
Fredrik Reinfeldt... AMEN

Mur&Kakel
332 Inlägg
25 april 2010
https://www1.garaget.org/gallery/archive/55616/913478_126d0p.jpg
Här är klockan 19:30 och de börjar bli lite bilar smile

Plåtis
948 Inlägg
25 april 2010
Tackar för en trevlig och bra träff...  = ) Hoppas på fler år...
Några bilder finns i mitt galleri...

Emelie Hallberg
829 Inlägg
25 april 2010
Ligger lite bilder från träffen i mitt galleri smile

19 Inlägg
25 april 2010
Har lagt upp några bilder i mitt galleri:

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=102609

Fisketokig
2 997 Inlägg
25 april 2010
Ni hade verkligen tur med vädret. Man skulle ha åkt in om man visste... wink

Med hela högersidan och taket nerstänkt med lera efter en nära fastkörning och 2 veckors parkering vid jobbet där vinden legat fel så färskt sågspån blåst och täckt bilen så skulle man kunna tävlat i en klass ju smile

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Sök