Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
hahaha skulle aldrig våga göra en affär med någon som stavar så jävla illa,
av de flerstaviga orden lyckades annonsören bla stava pengar och helvete samt inte alls oväntat kompis rätt. troligtvis är detta (för östergötland) en normalbegåvad invånare
....och var fan är den stylad? Kan man ens styla en sån där?
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
bilen rätt, men bilden fel. men redan i annonsen meddelas detta. det är min blivande svärdotter som slänger ut sin lilla bil.
med missar man gör då man lägger ut annonsen kommer här med kommentarer från facebook:
La ut bilen på annons, glömde klicka i "dölj nr" nu har det ringt över 50ggr på 1timme. Orkade svara på 2 samtal sen så blev det för mycket. på med "flygplansläge" tills annonsen hinner ändras så mitt nummer är borta
do ja vil bara kopa billigt ve du. telefonen gick varm hos mig med mersan. .....
‎67samtal 9sms 4mail - 1timme ( doo jag tycka du sälja bilen förbilligt, jag komma 16000 nu idag, tar den oavsett den funkar eller inte) hahahahahaha