3605
Sök

Klass 1 idiotism

Götterdämmerung
450 Inlägg
25 april 2010
Trådstartare
Ja säger det dagens ungdomar dom kör som det vore en rally bana på allmän väg blir inte ni också lite smått irriterade när folk lägger sig tätt intill arslet på dig och ligger och trycker nästan som att dom vill krocka med en?Jag märker det nästan dagligen ibland har man god lust att bara tryck ner bromsen och låta dom köra in i en men det kanske låter lite drastiskt jag bryr mig inte ett skit om såna men ibland blir det fan jävligt drygt i långden. Någon som kan hjälpa mig förstå varför folk gör så och vad tycker ni att man kan göra åt såna rallykallar som inte verkar har förstått nått från körkorts skolan? Tack
Senast redigerat av Sappuru (25 april 2010)

Can´t kill it join It

407 Inlägg
25 april 2010
Alla har varit rallykallar en gång i tiden. Ingen är felfri.

Jävel
2 018 Inlägg
25 april 2010
Tror att det är för att du åker sportbil och för att det är vår. Då är alla gasglada och att lägga sig tätt intill brukar vara en inbjudan på omkörning eller race.

You got to risk it, to get the biscuit :)

pnorberg
25 april 2010
Kände igen det där från den tiden jag körde s13, många ställde sig några cm ifrån röven och ville att man skulle trycka på gasen. Även när jag glidit runt i min BMW och min kompis s12 så är det alltid folk som kommer otroligt nära.
Roligast är att de flesta har velat köra mot s12an mer än mot BMWn och s13.

58 Inlägg
25 april 2010
Diesel_77 skrev:
Alla har varit rallykallar en gång i tiden. Ingen är felfri.

Det sista jag gör är att trycka andra bilen i röven. Så dra inte alla över en kant.

1 174 Inlägg
25 april 2010
Det beror väl lite på vad du kör för bil? Ser jag en bil som ser ut att kunna vara rejs sugen så klart jag läger mig i röven å vill gasa (förutsatt att det finns dom förutsättningar med lite trafik)

Sedan kan man väl börja diskutera om det är rätt eller fel. Tycker dock det är ganska litet problem ändå i sverige å dom som tycker det bör ju se hur folk beter sig i många andra länder. men bra kan bli bäst right?

1 534 Inlägg
25 april 2010
jag nitar varenda gång folk lägger sej i röven oavsett vad för bil jag kör vid tillfället
lär er hålla avstånd för det gör till och med jag

Götterdämmerung
450 Inlägg
25 april 2010
Trådstartare
jag bromsar till jag med då har det hänt att folk har lagt sig längre bak...Det va så kul häromdan när ja körde i stan låg en helt vanlig bil bakom mig och den som låg bakom han stressade som bara den bara för att köra in i arslet på min haha snälla

Can´t kill it join It

4 682 Inlägg
26 april 2010
Sluta köra så längsamt så slipper du problemet.

3 120 Inlägg
26 april 2010
Moparboy440 skrev:

Sant, och håll till höger smile

835 Inlägg
26 april 2010
Bromsa inte. Spraya spolarvätska! smile

Random Hero
4 047 Inlägg
26 april 2010
viccoA skrev:
Moparboy440 skrev:

Sant, och håll till höger smile

Troligtvis de bästa svaret han kommer få. Klarar man inte av att hålla sig i trafiken och att vissa ligger närmre än andra ska har man inget att göra i trafiken

Dog food lid. Backwards

Saabifierad
2 031 Inlägg
26 april 2010
Det är faktiskt samma sak om du kör motorcykel, det är intressant hur många det finns som verkligen vill rejsa eller bara provocera.

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

Svartlistad
446 Inlägg
26 april 2010
på 110km/h väg brukar jag ligga i 130-140km/h på farthållaren i vänsterfilen, men då svänger någon mupp ut och ska köra om bilen som ligger framför i 115km/h så det tar år och dar! då brukar jag lägga mig nära och blinka med helljusen för att säga att det finns gaspedal på bilen! sen om han som kör bilen man blinkar på ser det som idiotism är det helt okej, men det är så jag kör och kommer alltid göra! smile  // Jimmy
Senast redigerat av jimmy-124 (26 april 2010)

8 883 Inlägg
26 april 2010
Låser och hänvisar till den här tråden
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=161362

Fotograf på tierpidag.se

Sök