vafan snackar alla om? Det låter ungefär som att för att dem gjorde en dålig match nu har dem alltid varit dålig? Köa till arbetsförmedlingen? Alla kan ha en dålig dag på jobbet. Jag ska inte påstå att vi spelade bra, men vi hade fortfarande många lägen att avgöra, att vi inte gjorde de berodde endast på oflyt. Och det försvinner nog nu efter öppningsmatchen.
Och sen att det pysslas om med henke o zlatan hit o dit? Hur menar ni då? Glöm inte vilka som har tagit oss till hit till VM. Alla vet vad zlatan och Henke är kapabel till. Allra mest Zlatan.. Men det är väl ingen nyhet att zlatan har varit ur form sen jul? Tycker ni då att det daltas med han när han får gå åt sidan och nöta avslut själv? Isåfall säger jag låt det daltas för vi vet alla vad en zlatan i högform kan ställla till med.. Och jag vill inte att VM ska vara över innan slutspelet har börjat...
Jag säger, ta det lugnt. Jag tror det ordnar sig mot paraguay och England. Det räcker trots allt med vinst mot paraguay och oavgjort mot england. Inte för att jag tror att vi ska behöva spela på dem marginalerna. Jag tror vi vinner båda, bara kim källström får chansen att spela från start.
Senast redigerat av N0kan (11 juni 2006)