3382
Sök

Fotbolls vm

Fisketokig
2 997 Inlägg
10 juni 2006
Bollkontroll eller inte när de inte ens hade vassaste målchans på plan så är jag inte imponerad.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
10 juni 2006
SLIMPA skrev:
Käften Alla Jävla Tattare!!!

Jävla fjant! Väx upp för fan!!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
10 juni 2006
Sån jävla skandalmatch!! Bänka Zlatan!! Han gör ju för fan ingen nytta!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

Turbo behov
72 Inlägg
10 juni 2006
20+ skott på mål.. å inte ett enda.. mål.. otur är vad jag kallar det..
jag hade aldirg hört talas om landet de spelade mot ens! men liksom, hade svergie vunnit med 5-0 hade alla sagt "aja men det vaju ett skitlag de spela mot ändå" så de spelar ju ingen roll om de sög eller inte.. det var bra fotboll iaf. mycket action big_smile

21 761 Inlägg
10 juni 2006
golfarn_nr1 skrev:
SLIMPA skrev:

Jävla fjant! Väx upp för fan!!

Ja, det var ju inte så mycket bättre faktiskt. Ta sådana saker via PM istället.

Nej, visst blir man besviken när svenskarna förlorar. Men man har ju själv spelat fotboll i lite yngre år och då fanns matcher när det helt enkelt inte fungerade, chanserna fanns men bollrackarn ville inte in i målet.
Senast redigerat av Drönirettab (10 juni 2006)

8 156 Inlägg
10 juni 2006
SLIMPA skrev:

Är det något fel med att vara tattare eller?

För övrigt så tittade jag på matchen. Anfallen var bra, men avsluten var inte riktigt så bra.
Mycket gå-fotboll tycker jag, även om glöden fanns, speciellt i anfallszon. Passningsspelet låg på samma nivå som T&T, dvs lite under godkänt.
Senast redigerat av Phaetoon (10 juni 2006)

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

8 156 Inlägg
10 juni 2006
Drönirettab skrev:
Nej, visst blir man besviken när svenskarna förlorar. Men man har ju själv spelat fotboll i lite yngre år och då fanns matcher när det helt enkelt inte fungerade, chanserna fanns men bollrackarn ville inte in i målet.

Jag har visserligen "spelat" fotboll, men om bollrackarn inte ville in i målet så berodde det oftast på mig, eftersom jag alltid stod i mål. (Lång och storvuxen...)

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.

1 741 Inlägg
10 juni 2006
hmm.. nåt säger mig att sverige förlorade ganska stort. (elelr dom förlorade så mycket har jag fattat av denna tråd tongue )

själv plastade jag en baslåda under tiden matchen var, kändes som en mer givande sak att göra. hehe

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.

Majestas
1 319 Inlägg
10 juni 2006
Klart man e besviken.. men som sagt var. dom pressade fram målchanser bara att dom inte satt.
Hoppas. men tror ej dom kommer gå vidare från gruppen sad

Vad tror ni?

Team VeboTrim

8 156 Inlägg
10 juni 2006
tecman skrev:
hmm.. nåt säger mig att sverige förlorade ganska stort. (elelr dom förlorade så mycket har jag fattat av denna tråd tongue )

Det blev oavgjort, 0-0.
Själv satt jag framför tv. Men jag höll på att spänna kedjan på min cykel samtidigt.
Senast redigerat av Phaetoon (10 juni 2006)

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.

Nknn
10 juni 2006
vafan snackar alla om? Det låter ungefär som att för att dem gjorde en dålig match nu har dem alltid varit dålig? Köa till arbetsförmedlingen? Alla kan ha en dålig dag på jobbet. Jag ska inte påstå att vi spelade bra, men vi hade fortfarande många lägen att avgöra, att vi inte gjorde de berodde endast på oflyt. Och det försvinner nog nu efter öppningsmatchen.

Och sen att det pysslas om med henke o zlatan hit o dit? Hur menar ni då? Glöm inte vilka som har tagit oss till hit till VM. Alla vet vad zlatan och Henke är kapabel till. Allra mest Zlatan..  Men det är väl ingen nyhet att zlatan har varit ur form sen jul? Tycker ni  då att det daltas med han när han får gå åt sidan och nöta avslut själv? Isåfall säger jag låt det daltas för vi vet alla vad en zlatan i högform kan ställla till med.. Och jag vill inte att VM ska vara över innan slutspelet har börjat...

Jag säger, ta det lugnt. Jag tror det ordnar sig mot paraguay och England. Det räcker trots allt med vinst mot paraguay och oavgjort mot england. Inte för att jag tror att vi ska behöva spela på dem marginalerna. Jag tror vi vinner båda, bara kim källström får chansen att spela från start.
Senast redigerat av N0kan (11 juni 2006)

13 Inlägg
11 juni 2006
golfarn_nr1 skrev:

Det är inget fel på Zlatan hade han inte gjort det målet mot Ungern i kvalet så hade Sverige inte ens varit med i VM. Man ska inte hoppa på en spelare det är ändå hela laget som inte spelade  som de brukar göra.

259 Inlägg
11 juni 2006
Trådstartare
Ja kan bara inte förstå varför de inte spelar med Kim Källström, tycker han e mycket bättre än Anders Svensson.

Men men bara ta nya tag mot paraguay..

482 Inlägg
13 juni 2006
Har ursprung från slovenien ... slovenien vann över trinidad med 3-1 ngn vecka sedan.
Själv var man väl redo framför tvn då sverige spelade och förväntade sig storseger med minst 4-0.
Icke sa nicke, och var ganska ironiskt när trinidad var nära att göra mål tongue
Matchen var inte av toppklass, inte sveriges avslut heller ...
De bör träna de nu till Paraguay mötet på torsdag..

- Bromsa är ett tecken på svaghet -

215 Inlägg
13 juni 2006
Ursäkta alla moralherrar,jag va lite på lyset när jag skrev kommentarerna..va jag den enda?Förbannad/besviken.. sen finns de folk som kommenterar som  inte kan någonting om fotboll som skriver typ "ååh vilka jävla sopor,dom borde fan inte ens va med i vm" etc... såg ni ens matchen? Pinsamt!. Hoppas ingen tog illa upp över att jag skrev Tattare till er berörda :S
Senast redigerat av SLIMPA (13 juni 2006)

22 Inlägg
13 juni 2006
heja england

215 Inlägg
13 juni 2006
budala skrev:
golfarn_nr1 skrev:

Det är inget fel på Zlatan hade han inte gjort det målet mot Ungern i kvalet så hade Sverige inte ens varit med i VM. Man ska inte hoppa på en spelare det är ändå hela laget som inte spelade  som de brukar göra.

Sluta försvara Zlatan,han har varit totalt värdelös i 1 år nu! Han är en överbetald j*vla diva.. In med någon som har lite vilja!  Elmander/Allbäck/Rosenberg

215 Inlägg
13 juni 2006
A_nders skrev:
Ja kan bara inte förstå varför de inte spelar med Kim Källström, tycker han e mycket bättre än Anders Svensson.

Nej ingen förstår varför, Lagerbäck är blind.
Senast redigerat av SLIMPA (13 juni 2006)

259 Inlägg
13 juni 2006
Trådstartare
SLIMPA skrev:
A_nders skrev:

Nej ingen förstår varför, Lagerbäck är blind.

hehe, nee de klart smile

482 Inlägg
13 juni 2006
Jag förstår att folk klagar på zlatan ibland, detta börjar dock bli löjligt ..
Varje gång Sverige inte gör bra från sig så är det direkt zlatans fel, varför?

Och om ni nu inte gillar honom, vem hade ni satt på toppen? Mällberg? Ni kommer väl ihåg vad som hände i matchen mot kroatien lol

- Bromsa är ett tecken på svaghet -

Sök