Såg reklam här på Gorg om TB racing, dom chippar min bil för bara 2500kr, medans nordic gör detsamma för 4600kr, nästan ingen effektskillnad (enligt dem).
Såg reklam här på Gorg om TB racing, dom chippar min bil för bara 2500kr, medans nordic gör detsamma för 4600kr, nästan ingen effektskillnad (enligt dem).
Är TB racing bra? har ni några erfarenheter?
tacksam för svar, MVH
inte för att va dum. men va jag hört ska dom inte vara bra... ska va mycket snack och lite verkstad om man säger... ta nordic de hade jag gjort! jag valde mellan bsr och autotech och autotech tog 4000kr och bsr 3000kr. jag tog autotech... kunde inte bli bättre bemöt än där. och riktigt nöjd med chippet...
du kan ju se på priset... vrf kostar TB bara 2500kr och nordic 4600?? någon skillnad e det ju.. vad ja hört e det vissa som itne ens fick kvitto på jobbet som dom gjort! kolla hur länge nordic har funnits och hur länge TB har funnits..
dom chippar min bil för bara 2500kr, medans nordic gör detsamma för 4600kr
Det är inte rätt att jämföra på det viset om du inte är så pass insatt att du kan jämföra programvarorna och verkligen veta att de verkligen gör *samma* sak.
Generellt så brukar de dyrare firmorna utveckla egen programvara medans lågprisalternativen är återförsäljare för någon utlänsk grossist på programvaror.
Så att säga att det är samma är fel...
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-