Lambdavärdet nämnde jag tidigare INTE i LAMBDA utan i VOLT som den ger ut vid signaltråden...
den forstod jeg ikke helt

men når du måler med multimeter på en narowband sensor skal du ca ramme de 0,92 volt. jo lavere volt jo mindre benzin.. jeg har brændt 2 gamle motore af grundet jeg troede de fik nok benzin (og de kørte rigtig godt!) så lambdasonden er din bedste ven så hellere for store dyser end for små!..
Har inte haft nått problem med bränsletrycket fastän jag har styrtrycksslangen till regulatorn direkt på turbon, den behöver ju bara höjt bränsletryck vid laddtryck..
nej det var heller ikke noget problem for mig (havde også gjort det på den måde) men trykket stiger dernede før det stiger i kaburatoren. ved at flytte den op til kaburatoren får du mere præcis styring af benzintrykket.
Luftfiltret tycker jag nog sitter bra där det sitter.. har ett hål framför det så det får bra med friskluft..
tag et stegetermometer med en meter ledning og digital visning. sæt det i luft filteret og hold så øje med temperaturen kontra udendørstemperaturen. ja ditfilter får kold luft udefra men 50% af luften er lun og kommer fra motorrummet. (been there done that).
Framför intercoolern haar jag nog kapat opp ett stort hål så den får nog kall luft å blir inte alls varm.. det får duga så...
igen termometer på før og efter intercooler temperaturen EFTER intercooleren skal være meget lig udendørs temperaturen ellers mister du heste der.
Ackukabeln e nog tydligen tillräcklig för bilen startar UTAN problem..!!
Men tack för alla tips... Finns nog MYCKET som kan förbättras... Skall nog kanske tillverka laddtrycksrör istället för så mycke gummi slang...
brug rør alle de steder du kan gøre det.. og rustfrie rør er helt super til formålet og de ser jo også bra ud
bilen starter fint ja men hvis du senere vil køre med indsprøjtning elektronisk tænding ell lign. mangler du de par volt til at styre det med. så længe du kører med kaburator er der ingen problem.
så du linket jeg gav dig ? dit flow i din tryk kasse på kaburatoren kan meget nemt optimeres og der kan du vinde mange heste..
Fedt projekt! jeg vil meget gerne se dyno udskriften på den bil

tag ikke mine forslag her somnoget du absolut SKAL gøre det er blot en hjælpende hånd og en nem måde at hente mange hestekræfter på...