Tack för en bra kväll allihopa! visserligen blv det inte riktig av som de blev planerat framåt slutet pga våra underbara kompisar i blå mn en trevlig kväll iaf
Vi (Jag och Gottefian) räknade ihop 358 stående bilar på slotsbacken!!!
Mycke trevlig dag.... Fick ju tillochmed med mig ett litet pris hem från DN sen struntade jag i karlskrona men drog en repa in till öb innan disco bilarna kom och stoppade det hela. då åkte jag haem och hade soffmys istället så i det hela en väldigt lyckad dag
Och det där med korvarna var helt fantastiskt!! hehe det var det första jag gjorde när jag ställde bilen, köpte 2 bullens direkt Orkar ni ha med nåt sånt på nästa träff så vet jag många som kommer gilla det haha
vill passa på å tacka alla som kom på dn dagen....möe trevligt va d, sen till den underbara träffen på kvällen...över 300 bilar e jävla inte dåligt d, anl att vi drog till öb, va att det va många som inte ville upp till fur, e ju inte alla som vill/kan racea...utan upp samlingen på öb va jätte lyckad, men att folk drog när blå kom kan ej vi hjälpa,vi som dom har rätt att stå parkerade...+ att jag tycker det e möe trevligare å samlas å snacka på en upplyst parkering...änn å stå i mörker å se baklampor försvinna....destutom är det lagligare....mer träffar vill vi se nu.
Håller jag med om de va mkt trevligt på alla tre ställerna:D
salleracing skrev:
vill passa på å tacka alla som kom på dn dagen....möe trevligt va d, sen till den underbara träffen på kvällen...över 300 bilar e jävla inte dåligt d, anl att vi drog till öb, va att det va många som inte ville upp till fur, e ju inte alla som vill/kan racea...utan upp samlingen på öb va jätte lyckad, men att folk drog när blå kom kan ej vi hjälpa,vi som dom har rätt att stå parkerade...+ att jag tycker det e möe trevligare å samlas å snacka på en upplyst parkering...änn å stå i mörker å se baklampor försvinna....destutom är det lagligare....mer träffar vill vi se nu.