3113
Sök

Angående: Intresseanmälan till en BilTräff i Karlstad 29:e Juli 2010

Fotointresserad.
230 Inlägg
21 juli 2010
Röstar för att vi kör imorrn, kan ju inte skjuta upp det hela tiden. Folk tröttnar ju..

simoni rimnäisi
269 Inlägg
21 juli 2010
Baebis skrev:
Röstar för att vi kör imorrn, kan ju inte skjuta upp det hela tiden. Folk tröttnar ju..

jag är på!!

simoni rimnäisi

It's time to nut up, or shut up !
181 Inlägg
21 juli 2010
Tycker imorgon blir bra, skulle komma nån enstaka skvätt på förmiddagen, Sen är det sol med växlande molnighet hela dagen. Ingen i karlstad trakten som har en Automatisk bromsluftare att låna ut ? smile Pma mig då

44 Inlägg
22 juli 2010
Näää...nu kör vi idag,vi har inget annat att göra ändå
Senast redigerat av Fladdra (22 juli 2010)

23 Inlägg
22 juli 2010
Ehm..en sak förstår jag inte och det är vad i hela h-vete det är för mening med att arrangera en träff som ska åka till en annan träff???

Och hur kan man då kalla det ny bilträff??

Detta är minst sagt meningslöst i mina ögon...

393 Inlägg
22 juli 2010
Trådstartare
Jag är helt lämnad till att förlita mig på väderprognosen dessvärre. Jag kollade timme för timme-prognisen igår via vädret på tv4 och den utlovade regn idag Torsdag. De senaste utställningar jag varit på har det varit skitväder, rentut sagt. Jag har kollat prognosen dagen innan och det har inte slagit fel en enda gång. Jag tog beslutet igår att skjuta fram eventet då jag förlitade mig till prognosen. Jag vill verkligen att folk skall få en trevlig kväll och vet alltför väl vad tråkigt det är med ruskväder.

Men det är sant. Idag ser ju allt annorlunda ut...Det blev riktigt somrigt och gött juh!
Men jag är helt beroende av framförhållning för den här träffen med tanke på de folk som kommer ifrån angränsande län och behöver planera. Det är garanterat många som missar om vi kör det idag.

Men det är givetvis fritt och åka ut till Jimmys Motorträff idag i sedvanlig ordning. Det är alltid grymt påfyllt med bilar där och en oerhört trevlig stämning:)

393 Inlägg
22 juli 2010
Trådstartare
CoTTTeN skrev:
Ehm..en sak förstår jag inte och det är vad i hela h-vete det är för mening med att arrangera en träff som ska åka till en annan träff???

Tack för din åsikt Cotten:)
Av någon anledning väljer ibland folk att vara jobbigt bokstavliga??? Själv har jag frångått vad träffen skall kallas/heta för länge sedan. Det är inte det primära i sammanhanget och jag tror många faktiskt rent ut sagt skiter i evenemangets namn.
Jimmys motorträff är väletablerad och defenitivt inte ny på något vis, det är har du fullkomligt rätt i. Men det finns folk som kommer utomstädes som inte har en aning om eventet.

Jag tycker att det är idealiskt att köra den ute på Fordonstvätten och hos Jimmy. Det blir en väldig mix av bilar och motorcyklar som brukar vara där ute annars. Kommer det in lite nya bilar i och med de som visat intresse i den här tråden blir det kanon.
Sedan så vet ju du lika bra som jag att Jimmys Motorträff kämpar för en bra sak. En stor del av pengarna som kommer in på fikat går oavkortat till Barncancerfonden. Mer folk -Mer pengar till de behövande. Tänk vad fint att kunna göra ett slag i välgörenhetens tecken Cotten:) Inte helt fel tänkt va?

63 Inlägg
22 juli 2010
Jag tycker vi tar det 29e så man hinner fixa lite innan, sen kanske vi får varmt o skönt väder smile

32 Inlägg
22 juli 2010
Suck.. Är detta ett skämt?

simoni rimnäisi
269 Inlägg
22 juli 2010
jag åker ner nu från torsby iaf.. träff eller ej!!

simoni rimnäisi

138 Inlägg
22 juli 2010
jag kannse  kommer  kronglar så mycket

161 Inlägg
22 juli 2010
CoTTTeN skrev:

Måste nog hålla med här,,,Om man ska starta en träff lär man juh vara på plats utan att bry sig om väder och vind,,,,skulle bli mäkta grinig om jag planerar bort något annat för en inställd träff,,

btw tänkte börja sälja korv för 200:- för att kunna bygga mig en egen motorstadion inget märkvärdigt bara massa asfalt så vill ni ha körv  säg till mig
Senast redigerat av Zonox (22 juli 2010)

High Speed Low Drive!

811 Inlägg
22 juli 2010
Vart ju bra väder idag. Lite regn stänk på morgonen men sen har det varit varmt och skönt. Tur att det finns annat folk i karlstad som styr upp lite ibland. Var ett gäng bilar som åkte i konvoj från fordonstvätten och in i stan och gled lite trots avspärrningarna som var runt torget.

63 Inlägg
23 juli 2010
Blir det inge träff den 29e?

23 Inlägg
23 juli 2010
__spaackeel skrev:
Blir det inge träff den 29e?

Det är träff varje torsdag i Karlstad...

393 Inlägg
23 juli 2010
Trådstartare
Zonox skrev:
CoTTTeN skrev:

Måste nog hålla med här,,,Om man ska starta en träff lär man juh vara på plats utan att bry sig om väder och vind,,,,skulle bli mäkta grinig om jag planerar bort något annat för en inställd träff,,

btw tänkte börja sälja korv för 200:- för att kunna bygga mig en egen motorstadion inget märkvärdigt bara massa asfalt så vill ni ha körv  säg till mig

Cotten har fastnat i att träffen kallades NY, Zonox! Du svarar på något helt annat här så vad är det du håller med honom om?smile

Beträffande väderfrågan...
Efter all erfarenhet jag har med bilträffar/utställning genom åren så kan jag säga att vädret spelar en oerhört betydande roll i sammanhanget. Det är jättetråkigt när vädret är pissigt. Det blir aldrig bra.

1 043 Inlägg
23 juli 2010
jorasåatteeeeee cool

perfektion, de handlar om perfektion.
15 Inlägg
23 juli 2010
varför inte bara göra reklam för Jimmys träff och erbjuda sig möta upp folk på Shell Nobelplan, för att sedan kunna visa vägen. Varför envisas med att kalla det en träff som ska åka till en träff?

Andra frågan är ju varför du själv var inne i stan igår men inte infann dig på Jimmys träff, som du själv beskriver ska vara så bra och bidra till något gott (barncancerfonden) ?

744 Inlägg
23 juli 2010
Ylva skrev:
varför inte bara göra reklam för Jimmys träff och erbjuda sig möta upp folk på Shell Nobelplan, för att sedan kunna visa vägen. Varför envisas med att kalla det en träff som ska åka till en träff?

Där har du en poäng!

108 Inlägg
24 juli 2010
ja ja vi synes på torsdag!!!

Sök