Ang huvudenheten så e den du plockade fram och 7144'an samma maskin förutom att det sitter bluetooth på den du plockade fram, och då e ju frågan om du anser att bluetooth på sterion är värt 500 extra?
Vad det gäller steget så, ja nog skulle jag säga att det e värt 2000-2500:- i begagnat skick, beroende på hur pass välvårdat det är.
För senare i tiden så kan du uppgradera slutsteget till ett monoblock och låta detta steget driva ditt framsystem t.ex.
Så ja nog måste jag säga att jag tycker det verkar som en förnuftig deal att gör och köpa sig det där slutsteget nu till att börja med. för 2500:- ger dig inte något nytt steg som håller samma kvalité och styrka.
Och för pengarna tror jag du får svårt att bygga dig något som spelar mer än det jag plockade ihop. Att bygga bas är tyvärr kostsamt om man vill spela både högt och bra. Men jag tror helt klart att du kommer få ett ljud som du blir nöjd med iaf utav dessa 10" basarna.
Visst, Zachry är inget toppmärke, och det är inga värstingbasar, men priset för dem är därimot svårslaget och det gör att du kan hålla dig inom din utsatta budget.
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.