Som sagt, bra att det blev en tråd här också. Hoppas på att någon har kurage att hjälpa till med honom så folk slipper komma från dryga 40mils radien. Blir så satans förbannad på sådant här, har handlat på nätet i snart 10år och alltid betalat i förskott när jag köpt något på både blocket, vr6, vwgolf och gtiklubben samt fått pengar insatta innan jag skickat, har alltid stått med paketet redo för avskick så fort jag fått en glimt av pengarna på mitt konto, skulle något gått fel så det tagit längre tid, vilket det inte gjort hittills så ringer man upp. Sen kommer sådana här förba__ade idioter som tror att dom inte ska behöva kämpa för sina pengar som dom flesta får göra och både sprider osäkerhet på forum (med handel), förstör för dom som kanske kämpat för dessa 2300:- som tex min bror som går gymnasiet och har bilen som skolprojekt och tillråga på allt ska komma undan med det??
Som sagt all info om honom finns tillgänglig förutom ett telefon nummer vad jag vet i dagsläget, och hoppas kanske bilsverige kan hjälpas åt lite med denna bedragare.
Mvh/ Kibbe
Enya och Milo Johansson, pappas hjärtan.