4116
Sök

EFTERSNACK: Inofficiell Garagetträff i FALUN DATUM: 15 Maj KL: 18:00 @ Plantagen Parkeringen

370 Inlägg
16 maj 2010
Riktigt trevlig träff med många fina bilar! Synd att jag blev tvungen att åka så tidigt..

Instämmer med Antihero: cred till jokern023!

Ser fram emot nästa träff smile

The Joker,
463 Inlägg
16 maj 2010
Golf4Life skrev:
Bra träff med mkt bilar och trevligt folk!!

Linus körde min cab hela natten. De tackar vi för! Tror han hade lite kul oxå ? wink

Det kan du hoppa upp och sätta dig på att jag hade big_smile tänk om alla kunde varit med en sån natt:D bara glida och ha det gött:D

Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3

The Joker,
463 Inlägg
16 maj 2010
Jag får tacka för det, men ärligt talat så vad gör jag egenteligen?. Inte så spec mkt skriver några få ord tongue så fan det är NI folket med bilarna som ska ha creds tycker jag smile så jävla härligt att så mkt nytt folk våga komma för engångskull   

sen som alla andra säger BILDER ! jag såg många fotografer där så släng upp bilderna nu, jag slänger upp lite av det jag tog så fort jag får dom och fixat till dom. smile

Good Girl Gone Bad
607 Inlägg
16 maj 2010
Helkul kväll och vart en hel del bilder smile Dock kommer dom inte förns jag har tagit mig neröver landet igen smile

Mitsubishi Colt GLXi "La Colt II"
Good Girl Gone Bad

Taxen_85
16 maj 2010
Antihero skrev:
Tycker det va trevligt, men fick tyvärr dra ganska tidigt pga jobb kl 05:00 a´la mitt i natten.

Det som jag vart riktigt jä..a irriterad över va alla grisar som slängde ifrån sig ölflaskor och burkar på backen hur som helst mitt på parkeringen ......

håller med. en annan är en av dom som respekterade det som stod angående gott uppförande o la in mina tomflaskor i bilen å kastade dom hemma sen, men det spelar ju fan ingen roll vart man åker se på vilket arrangemang som helst, ta Classic i rättvik efter den veckan ser det ju ut som hela stan bombats av lodare.

så visa lite tacksamhet istället för vart ni än kommer så är det folk som planerat, fixat å donat för att vi ska få nå värt att minnas o kanske inte har lust att städa så in i fan som dom får sen.

The Joker,
463 Inlägg
16 maj 2010
jag va upp på morgonen och kollade och ärligt det såg FÖR JÄVLIGT UT ! ! ! så snälla till nästa träff plocka upp efter er för min och eran skull nu ställde inte jag mig ensam och plocka upp men när jag gick runt och det låg burkar lr flaskor mitt i vägen ställde jag då upp dom vid en stolpe åtminstone. så tänk på att nästa träff vi lägger ut kanske dom kommer och säger att vi inte får vara där, vilket skulle SUGA!

Driver
2 111 Inlägg
16 maj 2010
Jokern023 skrev:
jag va upp på morgonen och kollade och ärligt det såg FÖR JÄVLIGT UT ! ! ! så snälla till nästa träff plocka upp efter er för min och eran skull nu ställde inte jag mig ensam och plocka upp men när jag gick runt och det låg burkar lr flaskor mitt i vägen ställde jag då upp dom vid en stolpe åtminstone. så tänk på att nästa träff vi lägger ut kanske dom kommer och säger att vi inte får vara där, vilket skulle SUGA!

Instämmer! Var precis till Ica Maxi o tog då en vända över parkeringen med bilen. Man fick ju fan köra SICK SACK!!. Värst såg det ut bortåt plantagen området. Även en "parkeringsstolpe" var böjd?!. Vettefan om den varit det innan iofs... (Har sett värre exempel dock men lååååångt ifrån acceptabelt!!!)

Vi får nog vara glada om plantagen tillåter fler träffar på sin parkering...

(Stod iofs en del bilar vid ica nu så var inte lika lätt o få en överblick där).

Sen Linus, nog gör du mycket! Söta du lockar ju dit alla brudarna, eller är de kanske killarna? wink.

Mvh Janken
Senast redigerat av Janken (16 maj 2010)

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

2 624 Inlägg
16 maj 2010
Yes det va tyvärr lite skräpigt på platsen men annars va det riktigt najs smile

Jokern bestäm ett datum snart igen wink

och parkeringsstolpen måste nån kört in i igår.. den va inte så tidigare.
Senast redigerat av martinn (16 maj 2010)

The Joker,
463 Inlägg
16 maj 2010
Janken:  hahah Janken tack så mkt för den wink

Martinn: vi får se när det blir något nytt smile

jag la inte märkte till någon stolpe som va åt pipan .... och jag va där hela kvällen iprincip och inte hört något om det heller.

3 Inlägg
16 maj 2010
Kul att nån har ork och fixa en träff Creds till er.
Annars var asfalten lika hal i falun som borlänge smile.

The Joker,
463 Inlägg
16 maj 2010
Här kommer 3st bilder från mig änsålänge big_smile 

Klockan 07.17 tror jag bilden togs då jag och Golf4life avslutade faluträffen med ett par bilder med mobilerna vid Kopparvallen big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/77177/931463_i147sx.jpg
Brödernas härliga cab

https://www1.garaget.org/gallery/archive/77177/931464_9zvts4.jpg
Brödernas härliga Cab.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/77177/931466_ag3vvc.jpg
Brödernas härliga Cab.

Driver
2 111 Inlägg
16 maj 2010
Så lite så gubben wink

Stolpen jag såg som var knäckt (ej helt vält) står utanför Siba entrén.

Tänkte så vi menar samma stolpe Martin.

Men! Måste bara poängtera att jag tycker att träffen var kanon bortsett från dessa saker!. Som Mr. Joker säger, kul att de kom så många!. Många bekanta men även mycket folk o bilar man aldrig sett tidigare! smile

Mvh Janken

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

2 624 Inlägg
16 maj 2010
Janken skrev:
Stolpen jag såg som var knäckt (ej helt vält) står utanför Siba entrén.

Tänkte så vi menar samma stolpe Martin.

Mvh Janken

Yes och den har vart rak förut.. åker förbi där varje dag tongue

nån som har sladdat lite för mycket lol

Size matters 632" always wins...
69 Inlägg
16 maj 2010
Som sagt av många en kanon kväll! Mkt härliga bilar! Pratade lite med Copperminefolket uppe på racet, dom undrade varför inte fler ville vara med och visa upp sina bilar där uppe oxå. Vi har ju trots allt samma intresse BILAR sa dom.

Over and out!

94 Inlägg
16 maj 2010
Kul med riktigt mycket bilar på träffen. Åkte tidigt jag för att äta lite. Och tro på fan krånglade såklart växellänkaget då jag antagligen krökte de lite på väg till träffen. Hur som helst. Ändringar måste göras på hela bilen.

Hoppas att de blir en träff senare mot sommaren som håller lika klass!

Bredda bilen annars byt!!

The Joker,
463 Inlägg
16 maj 2010
Corsa_rst skrev:
Kul med riktigt mycket bilar på träffen. Åkte tidigt jag för att äta lite. Och tro på fan krånglade såklart växellänkaget då jag antagligen krökte de lite på väg till träffen. Hur som helst. Ändringar måste göras på hela bilen.

Hoppas att de blir en träff senare mot sommaren som håller lika klass!

Nog blir det fler träffar men när dom blir visar sig nog big_smile

Girls go fast
893 Inlägg
16 maj 2010
Riktigt kul träff. Kul att träffa alla gamla rävar igen och nya med smile
Synd som många nämnt, nerskräpingen och tokkörningar inne vid bilarna sad

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874

Herr blyfot å dunka dunka
91 Inlägg
16 maj 2010
Chevyman skrev:
Som sagt av många en kanon kväll! Mkt härliga bilar! Pratade lite med Copperminefolket uppe på racet, dom undrade varför inte fler ville vara med och visa upp sina bilar där uppe oxå. Vi har ju trots allt samma intresse BILAR sa dom.

ja va oxå där istort sätt hela kvällen drog väl vid halv tid tror ja å då vare ingen stolpe krockad.
å ja tror de där me nerskärpning inte är folket som körde bilar för de mesta (ska inte säga att dom är osklydiga heller) men tror att många åskådare som va me å fulla stog för de mesta tyvär.

de där me koretege så kunde inte ja då ja va tillfrågad å visa upp bilen, då man har jobbet å sköta lite sådära tongue
men hur många va upp å visa upp bilarna? smile

Det ska skrapa

987 Inlägg
16 maj 2010
Trådstartare
Som mest lär det ju varit långt utöver dom anmälda åtminstone. lär ju ha varit och nosat mellan 80-100?

i like it load

Herr blyfot å dunka dunka
91 Inlägg
16 maj 2010
nja tänkte inte på själva träffen vi hade på maxi parkeringen. tänkte mer på bilarna i koretege tongue

Det ska skrapa

Sök