Jokern023 skrev:
jag va upp på morgonen och kollade och ärligt det såg
FÖR JÄVLIGT UT ! ! ! så snälla till nästa träff plocka upp efter er för min och eran skull nu ställde inte jag mig ensam och plocka upp men när jag gick runt och det låg burkar lr flaskor mitt i vägen ställde jag då upp dom vid en stolpe åtminstone. så tänk på att nästa träff vi lägger ut kanske dom kommer och säger att vi inte får vara där, vilket skulle SUGA!
Instämmer! Var precis till Ica Maxi o tog då en vända över parkeringen med bilen. Man fick ju fan köra SICK SACK!!. Värst såg det ut bortåt plantagen området. Även en "parkeringsstolpe" var böjd?!. Vettefan om den varit det innan iofs... (Har sett värre exempel dock men lååååångt ifrån acceptabelt!!!)
Vi får nog vara glada om plantagen tillåter fler träffar på sin parkering...
(Stod iofs en del bilar vid ica nu så var inte lika lätt o få en överblick där).
Sen Linus, nog gör du mycket! Söta du lockar ju dit alla brudarna, eller är de kanske killarna?
.
Mvh Janken
Senast redigerat av Janken (16 maj 2010)
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"