Det är vår 15:e tävling så det skall så klart firas ordentligt.
Nytt för i år är att det kommer inte att vara samma helg som Vallåkra och det kommer att vara mer fokus på bilutställare och mindre ljud. Vi kommer att ha en enklare dB tävling. Vi skall också försöka att satsa mer på allmänheten och att de skall få en trevlig dag på torget.
Priser för utställare?? Ja de är klart de blir, priser och änno bättre de blir prispengar detta året med
När hålls denna och var Den hålls i Tomelilla den 14/8 på Torget lätt att hitt
Har även hört av mig till tidningen bilsport,men ej fått svar än men hoppas på det snart
Hör av er till Andreas-larssonhär på garaget om ni kommer eller för mer info.
Här finns bilder för förra året och även Skåne crazy tour som team-nasty höll i tomelilla
Härligt men får inte ihop bilen iår har tagit vatten över huvudet så får komma och showa och bränna gummi och ställa ut nästa år tyvär! Men tack för inbjudan!
6,45 Tvätten klar för användning. ca 7.00 Öppnar incheckningen till området. 8.30 Alla fordon bör vara på plats på torget. 9.00 ”Öppnar ” utställningen. 9.00 Bedömning av utställningsbilarna börjar. ca 11.00 Db tävligen drar-i-gång 10.00-16.00 Traktor utställningen
11.30 Skrika högst tävling - är exakt vad ni läser, skrika högt. 14.30 Skrika högst tävling - är exakt vad ni läser, skrika högt. 15.00 Kaffeservering i tältet ca 15.30 Prisutdelning ca 16.00 Avslutar Tomelilla Motorfestival.
Detta är bra att ni skriver här om ni kommer säg till fler och skriv ut det på facebook eller bilddagboken eller msn eller vad nu folket har ...mvh/andy team nasty
Ett tips är att någon av er som har hand om detta skapar en grupp för Tomelilla Motorfestival på Facebook, lovar att det är väldigt smidigt sätt att sprida information på ! Om ni inte redan har en grupp där.
Jag kommer om jag kan denna dagen! Både ställer ut och fotograferar !
De företag som är intresserade av att ställa ut, kontakta mig på pidde@teamnasty.se Alla andra som vill ställa ut, de är bara att komma på lördagen den 14 Augusti