2009 : 1x12" och ca 1300watt = 142,6 (ESPL Skivan) 2 Första Placeringar
2010 : 153,4 db på Tävling hos Ljudbyggaren i HBG med "Black'n'Blue" www.ljudbyggaren.se
Tycker inte utbudetet var så bra sen verkade det bara satsas på DB med.. Dock mycket trevliga människor så det var ju bra med
Kändes inte sådär mega planerat heller.. sry!
De hjälper ju inte att typ ALLA stannar hemma för de kommer några regndroppar. regnet slutade ganska snabbt iallafall :-) De som var där och ställde ut hade förhoppningsvis kul och var nöjda.
Tycker inte utbudetet var så bra sen verkade det bara satsas på DB med.. Dock mycket trevliga människor så det var ju bra med
Kändes inte sådär mega planerat heller.. sry!
De hjälper ju inte att typ ALLA stannar hemma för de kommer några regndroppar. regnet slutade ganska snabbt iallafall :-) De som var där och ställde ut hade förhoppningsvis kul och var nöjda.
Vad exakt kändes inte "planerat" ?
Hade du själv någon bil utställd?
//Pidde
Ja jag snackade med en del utställare,som sagt va ju folket trevliga
Nej har inte ens någon bil ^^
Sen till stickan, jag arrangerade Wangan Meet 76 st kom på vår första träff, hade 160 föranmälda! Men vi hade också otur med vädret.. regn,regn!
Jag var ju inte där för ljudet utan bara utställningsbilarna.. och som sagt snackade med en del utställare, och verkade inte som det var någon jury och kollade.. det jag tycker kändes mindre bra!
Senast redigerat av JDMCRAZE (14 augusti 2010)
Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!