Nu är det 2 spännade veckor kvar till primären av Uddewalla Car Show. Intresset för utställningen har vart större än förväntat så jag har fått utöka platsen där vi ska stå.
Alla Ni som har skrivit i tråden och vill ställa ut era bilar är antagna och har en plats i utställningen.
För att ni ska vara 100% säkra på att ni har den så maila till: uddewallacarshow@hotmail.com med namn, bil och telefonnr. ifall vi behöver få tag på er under tävlingen. Ni får då en bekräftelse tillbaka att vi har fått anmälan från er med mer info om utställningen med tider plats klasser att tävla i och lite regler.
Vi hoppas på bra väder så klart och ett glatt humör
Ja det blir tyvärr en plats över efter mig.. Kan tyvärr inte dyka upp visar det! Fick en liten gåva från svärföräldrarna nämligen där dom fixat boende och grejer till Kolmården just den helgen så kan tyvärr inte komma
Men men, sånt är livet! Hoppas showen blir lyckad och jag får väl helt enkelt försöka nästa år istället
Ja det blir tyvärr en plats över efter mig.. Kan tyvärr inte dyka upp visar det! Fick en liten gåva från svärföräldrarna nämligen där dom fixat boende och grejer till Kolmården just den helgen så kan tyvärr inte komma
Men men, sånt är livet! Hoppas showen blir lyckad och jag får väl helt enkelt försöka nästa år istället
Mvh Peter
Det var tråkigt att du inte kunde komma Hoppas du får en trevlig stund med den fina gåvan