Hej! Har väntat på detta tillfälle i fyra år nu,och nu börjas det! Renoveringen av min EGEN bil!! Har tillbringat hur många timmar som helst med att göra iordning andras bilar,men nu äntligen tar jag tag i min egen! Kommer att uppdatera under tiden hur det ser ut,vad som händer m.m.
som bilen ser ut idag...
Panonrama tak med makrolitplexi är det tänkt här.
Sist en bild hur den skall se ut när den är klar. Hur vida det kommer att överensstämma och inte....det återstår att se!
Breddningskitet som är helt handgjord,här i ett tidigt stadium,har nu blivit avgjuten.
En ombyggd Pontiac Fiero GT vinge som har fått en ökad vinkel för att se mera aggresiv ut...
Kommer lite bilder då och då på hur saker framskrider,planen är att bilen skall vara klar på ca 1-1,5 mån! Ha de gött!
Dag 1: Bakrutor har plockats ur för att rensa på rost... Bakkjolen har kasserats till förmån av en annan och bilen har slipats av.... I bakgrunden skymtar ni Newmans Saab 9-3 som är hos oss just nu för lackering...
Rutan är borta! Rosten med snart! som tur väl är e nästan hela bil karossen i aluminiuim,så mycket rost var det inte..