A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
26 maj 2010
Ghibli skrev:
Griffin200sx skrev:
Residence skrev:
måste hålla med!
Nedskräpningen plockade Eldsjälar bort innan natten var slut.
Jadu lagligt är en tanke jag har. Detta är ju privat mark tror jag om jag ej minns fel. och ska försöka luska på detta. Men om det blir redan iår att få det lagligt kan jag ej svara på..
mvh griffe
Creds till dem som städade!!!
Mvh Oscar
Amen!
Varje lilla skräpbit som plockades upp fick hela bilhobbyn att se bättre och renare ut! Bara något så lite kan göra så mycket!
Jadu lagligt är en tanke jag har. Detta är ju privat mark tror jag om jag ej minns fel. och ska försöka luska på detta. Men om det blir redan iår att få det lagligt kan jag ej svara på..
mvh griffe
Verkligen!? Vad finns det att klaga på då!?
Det var absolut INGEN skadegörelse, ingen nedskräpning om dom som höll i det plockade upp allt! Det är utanför bebyggelser så oljud kan folk inte klaga på, även om det inte lät så högt heller! Folk har en trevlig stund och allt är helt kolugnt!
Detta borde man få tillstånd för, fan kolla på alla festivaler i Västerås, ingen av dom är skräpfri. Skräpet ligger tungt över hela västerås en hel vecka efter festivalen, detta är tillbaka till helt normal dagen efter (städas på natten).
Just nu och senaste 3 åren är det enbart jag själv som styrt dessa träffar.
Så tanken är att ta med några eldsjälar så det blir mindre jobb och därav mer saker som kan ordnas till träffarna.
A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
28 maj 2010
Griffin200sx skrev:
Thunderbird88 skrev:
Griffin200sx skrev:
mvh griffe
Verkligen!? Vad finns det att klaga på då!?
Det var absolut INGEN skadegörelse, ingen nedskräpning om dom som höll i det plockade upp allt! Det är utanför bebyggelser så oljud kan folk inte klaga på, även om det inte lät så högt heller! Folk har en trevlig stund och allt är helt kolugnt!
Detta borde man få tillstånd för, fan kolla på alla festivaler i Västerås, ingen av dom är skräpfri. Skräpet ligger tungt över hela västerås en hel vecka efter festivalen, detta är tillbaka till helt normal dagen efter (städas på natten).
Just nu och senaste 3 åren är det enbart jag själv som styrt dessa träffar.
Så tanken är att ta med några eldsjälar så det blir mindre jobb och därav mer saker som kan ordnas till träffarna.
Du har mig till nästa års träff! Jag hjälper mer än gärna till, hör av dig sen bara
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!