Hela träffen var överlag mycket lyckat, många kom och jämn ström av bilar åkte in och ut hela tiden.
Hälla parkeringen var praktiskt taget fullt vid 21tiden och mer kom, och alla hade jättetrevligt, vet inte om det hände nåt överhuvudtaget några incidenter alls, det kanske några andra kan svara på.
Det ända jag ansåg var lite synd var dessa 4 bilinspektörer som gick runt och slog ner på vissa bilar, antingen att dem hade för tonade rutor eller dinglande nummerplåtar osv.
Var det någon som torskade på grund av dessa inspektörer, vore intressant att veta.
Men för övrigt så flöt kvällen genom mycket bra, inga fyllerier vad jag såg eller störningar.
Ett minus till Hälla Köpcentrum att dem hade stängt av parkeringsbelysningen runt området.
Så efter 22 blev det becksvart i området, senare på kvällen så kom regnet lite skurar då och då.
Sen drog som sagt flesta vidare en del drog ner till Centralstationens parkering i Centrum, där många samlades upp, och en del andra letade efter race, som en annan, åkte säkert runt i par timmar och letade innan jag gav upp och inhandlade lite donkafood, sen bar det hemåt.
STORT TACK till Arrangörerna ni har gjort ett mycket bra jobb!
Alla tar på bilarna men även fotfolket skall vara med : )