2594
Sök

Köpråd: bil för max 500.000kr komfort o sport

121 Inlägg
23 maj 2010
Trådstartare
Vad har ni för köpråd om man har max 500 000kr vill ha både komfort o sport..

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
23 maj 2010
Vet inte riktigt om BMW M5 E60 passar in i den beskrivningen?
Men fin komfort och går bra gör dom iaf!

Allt för den där jävla hatten!

754 Inlägg
23 maj 2010
Jag skulle köpt en grymt fin Porsche 996 Carrera eller Carrera 4s! Varför inte en Turbo som ligger i den prisklassen också?..jo för att Carreran låter så stört mycket härligare! big_smile

Annars har du ju Bmw M3 E92, M5 E60, M6 osv smile
Senast redigerat av D_Nilsson (23 maj 2010)

Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson

hellaflush!
1 266 Inlägg
23 maj 2010
Mercedes SL/CL, BMW M3, Audi RS4. Vad är sport för dig? ska den se sportig ut eller ska den vara snabb?

I got Dubs!
2 423 Inlägg
23 maj 2010
Bmw m3/m5
BMW 650i
Mercedes SL 55 AMG
Audi RS4
Porsche 996

Lexus har ju gs450 men det är mer en "gubb bil"
Senast redigerat av Adde666 (23 maj 2010)

593 Inlägg
23 maj 2010
Opel Insignia OPC, 461 000kr.. Fick låna hem en ifrån jobbet över dagen, grymt imponerad över den bilen.. Grym prestanda men ändå komfort.., sen är den ju snygg också smile

325hk, 4wd smile

mvh

Allmänt envis
12 512 Inlägg
23 maj 2010
Bmw eller Mercedes, valfri modell med lite lagom (eller lite mycket) motor!

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

92 Inlägg
23 maj 2010
Lexus Is-F.

428 hk smile

2 174 Inlägg
23 maj 2010
epapower skrev:
Opel Insignia OPC, 461 000kr.. Fick låna hem en ifrån jobbet över dagen, grymt imponerad över den bilen.. Grym prestanda men ändå komfort.., sen är den ju snygg också smile

325hk, 4wd smile

mvh

att rekomendera en opel till en kille som vill ha komfort och prestanda är ingen ide...vi pratar riktiga bilar här!

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
23 maj 2010
hangman skrev:
epapower skrev:

325hk, 4wd smile

mvh

att rekomendera en opel till en kille som vill ha komfort och prestanda är ingen ide...vi pratar riktiga bilar här!

Insignia OPC innehåller både sport och komfort så det räcker och blir över, till ett rimligt pris dessutom. Det är ingen vanlig Kadett eller Corsa det handlar om.

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

162 Inlägg
23 maj 2010
Sommarbil/året runt-bil? För de pengarna hade jag köpt en Audi RS4 iallafall. Om jag nu hade velat ha sport och komfort. Annars en C6 Z06 eller Viper GTS för att de är så grymt porriga smile
Men fan, finns många bilar du kan få för 500.000kr. En BMW M6 är ju grymt mycket fetare än en M3 eller M5. Bara att titta på blocket? Allting beror ju på. Sleeper eller utstickande?
Senast redigerat av HalfShell (23 maj 2010)

How about you come sit on my lap and we'll see what pops up

352 Inlägg
23 maj 2010
Mercedes E55 AMG smile

"You can have any brew you want, as long as it's a Corona"

806 Inlägg
23 maj 2010
IceEyes skrev:
hangman skrev:
epapower skrev:

325hk, 4wd smile

mvh

Insignia OPC innehåller både sport och komfort så det räcker och blir över, till ett rimligt pris dessutom. Det är ingen vanlig Kadett eller Corsa det handlar om.

Ja men det är en Opel, man lägger inte 500k på en bil med ett opel märke

806 Inlägg
23 maj 2010
Torger skrev:
http://www.blocket.se/uppsala/Ford_sierra_2_0_Doch_Nyskattad_Nybesiktad_27645404.htm?ca=10&w=1 tycker du ska satsa på min ford wink

Den hade jag köpt, sedan skulle jag köpa en fräck alu vinge på 2 meter i höjd och en jävla massa bling bling

162 Inlägg
23 maj 2010
lodiseN skrev:
IceEyes skrev:
hangman skrev:

Haha, +1.

How about you come sit on my lap and we'll see what pops up

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
23 maj 2010
lodiseN skrev:
IceEyes skrev:
hangman skrev:

Jag ser inte problemet.
Jag köper hellre en top of the line Opel istället för den billigaste BMW som går att få tag på.

Bara en jämförelse.

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

806 Inlägg
23 maj 2010
Thunderbird88 skrev:
lodiseN skrev:
IceEyes skrev:

Jag ser inte problemet.
Jag köper hellre en top of the line Opel istället för den billigaste BMW som går att få tag på.

Bara en jämförelse.

man får mycket bmw för dom pengarna

ont: bmw m3 e46? alpina B3? finns så mycket

Saaboholic
3 129 Inlägg
23 maj 2010
IceEyes skrev:
hangman skrev:
epapower skrev:

325hk, 4wd smile

mvh

Må så vara men det är fortfarande en opel.
Finns grymt mycket bättre bilar i den klassen.

"Liberty of thought is the life of the soul"

SQ
1 343 Inlägg
23 maj 2010
Kom igen nu då, snåla inte på pajkastningen! KRIG!

Men till ämnet hade inte ja heller tagit nån opel, finns många olika som redan nämnts..

Bmw, porsche, corvette, viper osv osv.. Ja hade då inte lagt 500k på en opel iaf :S

Ljudnörd!

Sök