Lowenhart skrev:
pnorberg skrev:
hotrodder skrev:
Listan innehåller ju allt från superdyrgripar, japanare till tunga lastbilar och bussar så det är givetvis alla åk i hela hans administration. Min reflektion blir hur som helst vad trist...??? Visst jätteballt med högen med Ferrarisar, Merca AMG, Cobror, Lambos etc. men med tanke på knösen stålar osv. så är baksätet med chaufför i en Merca/ Rolls, egen helikopter, jet mm. antagligen det fördmedel som används och hundratalet Ferrari? Känns lite som "det är svårt att se skogen för alla träd" Men visst... ett angenämt problem att
-vilken bil ska jag ta idag...
Lite off topic men när jag tittar på din billista så känns det redan lite som samma sak.
hahha jämför du hans fjuttiga bilar med en oljemiljadär, vakna grabben
Du fattar inte va? han har en Jääävla massa bilar han också, och jämnfört med vanliga svenssons som t.ex dig "grabben" så är det bra mycket coola bilar att välja mellan...
... rätta mig om jag har fel, men var det inte du som gick runt o kallade folk för "fattiga sossejävel" osv. i en tråd för ett tag sen????
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.