"en bil utan stereo är som en cykel utan trampor"
evilaudio skrev:racer-putte skrev:hej hej bla bla upp me bilder nu finns inget att lägga upp bilder på så..
racer-putte skrev:hej hej bla bla upp me bilder nu
Obx skrev:Men få se vad du håller på med då!!!?!?! Vill se bild.nu!
evilaudio skrev:Obx skrev:Men få se vad du håller på med då!!!?!?! Vill se bild.nu!de får man se på elmia de mesta kommer iaf vara som förra året så.
Lina- skrev:Hoppas e nåt annat bilmärke du ska visa upp på elmia.
evilaudio skrev:Lina- skrev:Hoppas e nåt annat bilmärke du ska visa upp på elmia. Kommer vara seaten igen. Lite andra saker i den å lite annat utseende men de mest kommer vara som innanVarken ork, lust eller råd att bygga nåt helt nytt.
Holst skrev:evilaudio skrev:Lina- skrev:Hoppas e nåt annat bilmärke du ska visa upp på elmia. Kommer vara seaten igen. Lite andra saker i den å lite annat utseende men de mest kommer vara som innanVarken ork, lust eller råd att bygga nåt helt nytt.Borde bygga svänga å åka fort bil av den beiga tycker jag
MR-BOW skrev:Hur går det i byggandet?
evilaudio skrev:MR-BOW skrev:Hur går det i byggandet?händer typ inget just nu, annat som är mer intressant
MR-BOW skrev:evilaudio skrev:MR-BOW skrev:Hur går det i byggandet?händer typ inget just nu, annat som är mer intressant Okej, Nästan lite synd, har varit kul att följa dina galenskaper såhär långt.
evilaudio skrev:MR-BOW skrev:evilaudio skrev:händer typ inget just nu, annat som är mer intressant Okej, Nästan lite synd, har varit kul att följa dina galenskaper såhär långt.kul att folk uppskattar det man gör men man ska ju göra det för sin egen skull och finner man inget nöje i de längre så är det inte direkt någon mening att plöja ner 10.000tals kronor i en bil.
MR-BOW skrev:evilaudio skrev:händer typ inget just nu, annat som är mer intressant Okej, Nästan lite synd, har varit kul att följa dina galenskaper såhär långt.
evilaudio skrev:händer typ inget just nu, annat som är mer intressant
evilaudio skrev:imorron rullas de mot Vallåkra, sista spelningen för seaten sen ska den säljas
BJonsson skrev:evilaudio skrev:imorron rullas de mot Vallåkra, sista spelningen för seaten sen ska den säljas byta mot min sharan?
evilaudio skrev:BJonsson skrev:evilaudio skrev:imorron rullas de mot Vallåkra, sista spelningen för seaten sen ska den säljas byta mot min sharan? eller inte.. den ska SÄLJAS.