har en bmw 323 coupe 98:a antisladd lampa lyser konstant..trycker på knappen för att stänga av den men inget händer. kollade i instruktionsboken där står de kontakta verkstan.
Den sitter i styrkolumnen. Felkod kollar man med en vanlig felkodsläsare. På din årsmodell sitter det väl en rund kontakt på babord sida vid stötdämpartornet. Det gäller bara att hitta nåt att stoppa i den.
Den sitter i styrkolumnen. Felkod kollar man med en vanlig felkodsläsare. På din årsmodell sitter det väl en rund kontakt på babord sida vid stötdämpartornet. Det gäller bara att hitta nåt att stoppa i den.
Jag vet inte om det är lika dant som på vw passat, men på våran lyser lampan om man stänger av det, du kan inte ha råkat göra det vet inte hur det är på bmw ?
Jag vet inte om det är lika dant som på vw passat, men på våran lyser lampan om man stänger av det, du kan inte ha råkat göra det vet inte hur det är på bmw ?
mvh
jag trycker på knappen för att stänga av den eller sätta på den men ingen händer. lampan lyser konstant..försökte burna,hjulen är låsta.
-- K
okej tack..var hittar man styrkolumnen:S
Styrkolumnen är den skiten som ratten hänger fast i.
(Jag är ursprungligen norrbagge med ett antal år både i England och Nederländerna, så ibland kan mina uttryck vara totalt FUBAR. Fast det bjuder jag på helt gratis)