Vad ska jag skaffa för dump till en saab 9-5 2.0T? Kan ingenting om dumpventiler och är väldigt ny på området. Vill ha en sån där dump som liksom "kvittrar". Vad är det för nån? Skillnaden mellan öppen och återcirkulerande?
tjenare du kan ite ha en öppen på din bil för då läser luftmassemäteren fel tyvär. Så du behöver en återcirkulerande och dom brukar inte låt lika mycket om det bara är ljudet du är ute efter. Men en evo dump har jag för mig om är återcirkulerande och den skall gå att få bra kviter med så det kanske kan vara ett alternativ. Sen dom där kvitrena är offtast att luften går tillbaka mot turbon och det är inte så bra för livsl'ängden på turbon säger dom flästa "förstå sig påare" men det är inget jg testat.
Lycka till och du kan ju altid kolla www.stcs.nu deras forum finns massor diskutioner om just detta. Ha de //Patrik A
vet inte om jag kan hålla med riktigt du skall kunna ha en öppen även med lmm men då måste den justeras rätt... var någon sida jag kolla det men kommer inte ihåg vad den heter men ska leta på den...
Kör du med öppen dump så fetar du in massa soppa som sen bränner den första katten och vid den sitter där två st lamdasonder som tänder check engien lampan. = Tråkigt.
Vad ska jag skaffa för dump till en saab 9-5 2.0T? Kan ingenting om dumpventiler och är väldigt ny på området. Vill ha en sån där dump som liksom "kvittrar". Vad är det för nån? Skillnaden mellan öppen och återcirkulerande?
6
skaffa en hybrid dump.. dom e gjorda för bilar med Luftmassemätare... det är både uppen och återcirkulerande...