2639
Sök

Roliga historier, händelser , blondin skämt. :D

Moving Minds
127 Inlägg
2 juni 2010
Trådstartare
Kom med många roliga historer. Ska bli jätte roligt att läsa om det kommer in några bra. Det är bara att ösa på.

Här är en rolig av mig. : Lille Per går sitt första år i lågstadiet och har en ruggigt snygg syster som går i 9:an. En dag skulle Per ta sig en dusch och syrran kom ut ur duschen med handduken omsvept runt sig.
-Syrran. Du kan väl ta av dig handduken.
-Nämen Per! Vad är det du säger. Du har väl sett mig naken förut?
-Snälla Snälla Snälla... Efter mycket tjat
- Okey då.
Syrran tog av sig handduken och visade upp sig i hela sin härlighet. Per såg först mycket nervös ut, men drog efter ett tag en lättnadens suck och sa:
-Pfiuuhhh. Roger i min klass sa till mig att du hade fått k*k i helgen!
Senast redigerat av Vladde (2 juni 2010)

238 Inlägg
2 juni 2010
Mohammed hade börjat sin första dag på Rosengårdsskolan. Dagen flöt på som aldrig förr!

Eleverna samlades och hade Matte lektion i en timme.. Efter lektionen börjar eleverna lämna klassrummet, men Mohammed springer fram till lärarinnan och säger

"Froken froken.. alla barnen kan rekna 1, 2, 3... Men jog.. Jog kan rekna 1, 2, 3.. FYRA..! Er de for att jog er invandrare?"

-Nej nej Mohammed! Nu är duktigt och du kan!

Därefter hade eleverna Svenska! Åter igen sprang Mohammed fram till matte-lärarinnan glatt efter lektionen och säger,

"FROKEN FROKEN!! Alla barnen kan säga A, B, C!.. Men jog!?.. Jog kan rekna A, B, C... D!!.. ee de for att jog er invandrare?"

-Nae Mohammed! Du är begåvad! Du kan! smile

Sedan samlas eleverna och har gymnastik lektion! Efter lektionen går killarna till omklädningsrummet.. Mohammed lika så! Kort efter springer han ut med ett leende från öra till öra..

"FROKEN FROOOOKEN!!.. Alla barnen har en sådan liten snoppen! Men jog, hehe... Jag har en sådan stooooor snoppen!.. Er de for att jog er invandrare?

-Nae Mohammed.. De är för att du är 34!

=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_

-Hej! Har jag kommit till Gunilla Svensson?
-Javisst!
-Oj! Då har jag ringt fel!

-Hallå?
-HEJ! Du har chansen att vinna 1 miljon svenska kronor nu direkt, bara du svarar NEJ! på första frågan!
Är du redo?
-Ja!

En Lastbils chaufför körde vilse i Malmö och kom in i Rosengård.. Från vänster kom en invandrare
och från höger va de också fritt!

Läraren- Napoleon hade ett rött bälte på sig för att hans armé inte skulle se blodet ifall han skadades!
Han ville inte att hans kompanjoner skulle bry sig om honom ifall han blev stucken!

Eleven- Är de därför Adolf Hitler hade bruna byxor på sig?

=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_

Vem var Hitlers bästa vän?

Juddämparen!

Varför var Hitler så usel på golf?

För att han aldrig kom ur bunkern

_________

Varför fick hitler aldrig körkortet?

Han Gasade för mycket!

Vad hade Hitler hemma hos sig?

Judanläggning!

Hur kommer de sig att Hitler hade ett fräckt ljudsystem i sin bil?

Han var intresserad av Judvågor!

_________

Vilken musik lyssnade Hitler helst på?

Judas Preist

_________

=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_
Senast redigerat av Dannii (2 juni 2010)

What more can I say? Gumball 3000 for the win, baby!

:-)
367 Inlägg
2 juni 2010
Vet ni varför kvinnor har så små fötter?

- För att de skall kunna stå närmare spisen.

---------------------------------

En kvinna stod naken framför sovrumsspegeln. Hon var inte glad åt vad
hon såg och sade till sin make:

"Jag känner mig förfärlig. Jag ser gammal, fet och ful ut.Jag skulle
verkligen behöva en komplimang från dig..."
...
Svaret blev: "Du har perfekt syn."

------------------------------------

Flygvärdinan på ett plan kollar ut genom fönstret och ser att båda motorerna brinner. Hon förstår snabbt att hon hon kommer att dö snart och därför i ren panik springer in till piloten och vrålar
-Få mig att känna mig som en kvinna en sista gång!
Piloten sliter av sig skjortan och vrålar tillbaka
- Stryk den åt mig Kärring.

---------------------------------------

Vet ni varför ger man tropiska orkaner kvinnonamn?

-De är vilda & våta när de kommer & när de försvinner tar de med sig huset & bilen.

---------------------------------------

Vad startade feministrörelsen?

En olåst köksdörr.

-----------------------------------------

Tjejer är som försäkringskassan, de har bara öppet när det inte behövs.

Tjejer är som en påse chips, först är man sugen och allt känns bra, men helt plötsligt är det slut, man står där lätt illamående och undrar vad fan man hade på den att göra.
Senast redigerat av -Michael (2 juni 2010)

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
2 juni 2010
En kvinna är som ett brandalarm.
Kommer man in objuden så skriker den.

--------------------------------------------------------

Kärringen kommer in och skriker på dig när du sitter i vardagsrummet och tittar på TV.
Vad är problemet?

Du har gjort kedjan till spisen för lång!

Du läser tidningen "Kvinna påkörd".
VEM F*N KÖR BIL I KÖKET!?

Ultimata hockey laget:

Judar som Forward och Center då dom ej får förföljas.
Bögar som backar för dom trycker bakifrån.
Zigenare som målvakt då dom tar allt!
Senast redigerat av Thunderbird88 (2 juni 2010)

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

4 005 Inlägg
2 juni 2010
hehe många roliga, fortsätt så!

Moving Minds
127 Inlägg
2 juni 2010
Trådstartare
hahahahahhahh big_smile !!!

Moving Minds
127 Inlägg
2 juni 2010
Trådstartare
En pappa letade efter sin dotter och fann ett brev på hennes säng. Med värsta föraningar läste han brevet med darrande hand.

Kära Mamma och Pappa,
Jag är väldigt ledsen att behöva säga detta men jag har lämnat er och stuckit iväg med min nya pojkvän.
Jag har funnit den sanna kärleken och han är helt underbar - speciellt hans söta piercingar, ärr, snygga tatueringar och hans stora motorcykel!
Men det är inte bara det - Jag och Ahmed ska också ha barn, jag är redan i fjärde månaden. Vi kommer att bli lyckliga i hans husvagn i skogen, och han säger att han vill ha fler barn med mig.
Jag har också förstått att marijuana inte alls är farligt (snarare tvärt om eftersom det även används inom sjukvården).
Vi odlar det i gläntan bakom husvagnen till oss själva och till hans vänner. I gengäld får vi från dem hur mycket ecstasy och andra piller som helst.
Vi hoppas dock att medicinforskningen snart hittar ett botmedel mot AIDS så att Ahmed kan bli bättre - han är värd det.
Ni behöver inte ora er för pengar - Ahmeds vänner, Andrej och mr Stanislav är i filmbranschen och har ordnat så att jag ska bli skådespelare!!!
Det är visst väldigt bra betalt, 500 kr per tagning och jag får ytterligare 500 om det medverkar fler än tre män i samma scen, och ytterligare 1000 kr om det medverkar djur (och jag som ju älskar djur, ett kan knappast bli bättre!).
Oroa dig inte Mamma - jag är 15 år gammal och kan faktiskt ta vara på mig själv.
Nån gång så kommer jag och hälsar på er så att ni kan få träffa era barnbarn.

Puss Puss
Emma

P.S
Pappa, detta var inte sant - jag är faktiskt bara över hos Sandra och kollar på TV. Jag ville bara få dig uppmärksam på att det finns värre saker än, som du uttrycker det,
- ATT SVERIGE FÖRLORAR PÅ SATANS STRAFFAR!!!

Forummoderator
10 576 Inlägg
2 juni 2010
Det finns redan liknande trådar.  Påminner dessutom om att garagets forum inte är en chatt.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök